konwoj_jednostki.pdf

(3892 KB) Pobierz
SZCZEGÓŁOWY OPIS KART
POSTERUNEK
ŻOŁNIERZE
BUDYNKI
Biegacz – od momentu zagrania do miasta, raz podczas każdej bitwy, w fazie Ataku Poste-
runku możesz przesunąć Biegacza do sąsiedniego miasta (o ile miasto, w którym się znajduje
nie jest zniszczone).
Grupa Uderzeniowa – za każdym razem, kiedy Grupa Uderzeniowa wchodzi do miasta,
możesz wybrać Robota w tym mieście i grający Molochem musi zabrać go na rękę (o ile Robot
nie jest odporny na działanie Żołnierzy Posterunku). Jeśli wskażesz Robota z Modułem, to Ro-
bot wraca na rękę, a Moduł jest odrzucany.
Haker – za każdym razem, kiedy Haker wchodzi do miasta, otrzymujesz żeton wyłączenia
zdolności Robota, który możesz położyć na wybranym Robocie w tym mieście lub Module ze
zdolnością specjalną (o ile Robot nie jest odporny na działanie Żołnierzy Posterunku). Haker
wyłącza w ten sposób zdolność danego Robota lub Modułu (Modułu Kasparov, Modułu Sieci,
Modułu Skażenia). Jeżeli Haker wyłączy zdolność Pająków i przez to w mieście byłoby więcej
Robotów Molocha niż dostępna dla niego liczba stanowisk bojowych, to Pająki się w nim nie
mieszczą i od razu usuwane są na stos kart odrzuconych.
Komandos [x2] – za każdym razem, kiedy Komandos wchodzi do miasta, odrzucasz wierzch-
nią kartę z talii Molocha na stos kart odrzuconych (jest ona widoczna dla obu graczy). Gdyby
w talii Molocha nie było już kart, to odrzucasz wybranego Robota z miasta, do którego wszedł
Komandos (o ile Robot nie jest odporny na działanie Żołnierzy Posterunku), jeśli w mieście nie
ma Robotów, to odrzucasz losową kartę z ręki grającego Molochem, chyba że nie ma żadnych
kart na ręce, to nic się nie dzieje.
Kpt. Johnson – jeśli Posterunek wygra bitwę, odrzucasz wierzchnią kartę z talii Molocha
na stos kart odrzuconych (jest ona widoczna dla obu graczy). Gdyby w talii Molocha nie było
już kart to odrzucasz wybranego Robota z miasta, w którym toczyła się bitwa (o ile nie jest od-
porny na działanie Żołnierzy Posterunku), a jeśli w mieście nie ma Robotów, to odrzucasz lo-
sową kartę z ręki grającego Molochem, chyba że nie ma żadnych kart na ręce, wtedy żadna
karta nie jest mu odrzucana.
McPherson – za każdym razem, kiedy McPherson wchodzi do miasta, otrzymujesz żeton
siły -2, który możesz położyć na wybranym Robocie w tym mieście (o ile nie jest on odporny
na działanie Żołnierzy Posterunku) i zmniejszasz tym samym siłę danego Robota (ale nie je-
go Modułu). Nie można zmniejszyć siły poniżej 0.
Młody – za każdym razem, kiedy Młody wchodzi do miasta, w którym znajduje się inny Żoł-
nierz, może użyć jego zdolności pod warunkiem, że posiada ona ikonę aktywacji zdolności przy wej-
ściu do miasta.
Nestugov – odrzucając dowolną, wybraną przez siebie kartę z ręki, możesz zabrać Moduł Ro-
botowi znajdującemu się w tym samym mieście co Nestugov (o ile Robot z tym Modułem nie
jest odporny na działanie Żołnierzy Posterunku) i przyłączyć go do wybranego Żołnierza w tym
mieście, również do samego Nestugova. Możesz odrzucić kilka kart z ręki, żeby przejąć kilka
Modułów, przy czym jeden Żołnierz może mieć przyłączony tylko jeden Moduł. Zasady dzia-
łania Modułów pozostają bez zmian, ale przejęte Moduły działają przeciwko Molochowi.
Oddział Specjalny – za każdym razem, kiedy Oddział Specjalny wchodzi do miasta, mo-
żesz zabrać na rękę jednego Żołnierza, który znajduje się już w tym mieście. Żołnierz ten mo-
że być od razu zagrany ponownie.
Operator CKM – jeśli Posterunek wygra bitwę, otrzymujesz żeton siły +2, który możesz
położyć na wybranym Żołnierzu znajdującym się w tym samym mieście co Operator CKM (rów-
nież na karcie Operatora CKM) i tym samym zwiększyć jego siłę.
Patriota – użycie unikatowej cechy miasta, w którym Patriota się znajduje, wymaga odrzu-
cenia z ręki jednej karty mniej. Jeżeli Patriota będzie w Cleveland Harbour, to użycie unika-
towej cechy tego miasta nie będzie w ogóle wymagało odrzucania karty z ręki. Wystarczy tyl-
ko, aby grający Posterunkiem zadeklarował, że jej używa i zaznaczył to odpowiednim żetonem
na karcie miasta.
Porucznik Calahan – zwiększa o 1 siłę każdego Żołnierza w danym mieście, również sa-
mego siebie. Zwiększoną siłę należy uwzględnić w fazie Rozstrzygnięcia bitwy. Nie należy kłaść
żetonów siły +1 na kartach Żołnierzy. Jeżeli jakiś Żołnierz zostanie zasieciowany (wskutek uży-
cia przez Molocha Modułu Sieci), to zwiększenie siły na niego nie działa.
Sabotażysta – zmniejsza o 1 siłę każdego Robota danym mieście (o ile Robot jest odporny
na działanie Żołnierzy Posterunku). Zmniejszoną siłę należy uwzględnić w fazie Rozstrzygnię-
cia Bitwy. Nie należy kłaść żetonów siły -1 na kartach Robotów (nie ma w ogóle takich żeto-
nów). Sabotażysta nie zmniejsza siły Modułów.
Scorn – za każdym razem, kiedy Scorn wchodzi do miasta, zabijasz jednego, wybranego przez
siebie Robota w tym mieście (o ile nie jest odporny na działanie Żołnierzy Posterunku). Jeśli
zabijasz Robota z Modułem, to Moduł również odrzucany jest na stos kart odrzuconych.
Trep [x2] – za każdym razem, kiedy Trep wchodzi do miasta, możesz pociągnąć na rękę
1 kartę ze swojej talii.
Zwiadowca [x2] – za każdym razem, kiedy Zwiadowca wchodzi do miasta, możesz prze-
sunąć innego Żołnierza, który znajduje się już w tym mieście, do sąsiedniego miasta. Żołnierz
może być w ten sposób przesunięty do zniszczonego miasta.
Bunkier – zwiększa o 1 siłę każdego Żołnierza w mieście, w któym się znajduje. Zwięk-
szoną siłę należy uwzględnić fazie Rozstrzygnięcia bitwy. Nie należy kłaść żetonów siły +1 na kar-
tach Żołnierzy. Jeżeli jakiś Żołnierz zostanie zasieciowany (wskutek użycia przez Molocha Mo-
dułu Sieci), to zwiększenie siły na niego nie działa.
Działo EMP – wyłącza w danym mieście zdolności Robotów i Modułów ze zdolnością spe-
cjalną (Moduł Kasparov, Moduł Sieci, Moduł Skażenia). Jeśli Moduł ze zdolnością specjalną
zostanie przejęty przez Posterunek, to działa normalnie. Jeżeli w mieście, którym jest Dzia-
ło EMP pojawi się Pancernik albo Robot z żetonem tarczy, to ich odporność jest anulowana.
Gdyby któryś z tych Robotów był w mieście przed Działem EMP, wtedy byłby na nie odpor-
ny. Jeżeli Działo EMP wyłączy zdolność Pająków i przez to w mieście byłoby więcej Robotów
Molocha niż dostępna dla niego liczba stanowisk bojowych, to Pająki się w nim nie mieszczą
iodrazu usuwane są na stos kart odrzuconych.
Pole Elektromagnetyczne – blokuje możliwość przesunięcia Robotów Molocha z dane-
go miasta (na skutek zagrania karty Ruch, zdolności ruchu Szerszenia, przesunięcia Molo-
cha po zniszczeniu wszystkich dzielnic w mieście), a także możliwość ich przemieszczenia bez-
pośrednio do Nowego Jorku w wyniku efektu wygranej bitwy o dzielnicę (o ile Robot nie jest
odporny na działanie Budynków Posterunku).
KARTY NATYCHMIASTOWE
Atak EMP – aktualna bitwa natychmiast się kończy bez jej rozstrzygania. Dzielnica zo-
staje zniszczona, co należy zaznaczyć, kładąc w jej miejscu żeton zniszczonej dzielnicy. Tyl-
ko jeśli była to dzielnica z efektem Bomby, to efekt ten jest wprowadzany w życie. W zależ-
ności od sytuacji, należy przejść do fazy Ruchu Molocha i zniszczenia miasta lub fazy Docią-
gu kolejnej bitwy.
Medyk – zabierz na rękę Żołnierza ze zniszczonego miasta. Żołnierz ten może być od ra-
zu zagrany.
Nagły Atak – podczas tej bitwy nie będzie fazy Uruchomienia Modułów (Moduły podpię-
te do Robotów biorących udział w bitwie zachowują swoje działanie, ale jeśli ich zdolność wy-
maga odrzucenia karty z ręki, to grający Molochem ich nie użyje, bo mógłby to zrobić tylko
wfazie Uruchomienia Modułów. Nie będzie mógł również zagrać nowych Modułów). Po za-
kończeniu fazy Ataku Posterunku należy od razu przejść do fazy Rozstrzygnięcia bitwy.
Narada Wojenna [x2] – pociągnij na rękę 3 z karty talii, wybierz i zatrzymaj 2 nich,
trzecią odrzuć na stos kart odrzuconych. Jeśli w talii nie masz już 3 kart, to dociągasz tyle,
ile zostało i nie musisz żadnej odrzucać.
Odwrót – pozwala na wykonanie dwóch ruchów do sąsiednich miast. Dzięki temu możesz
przesunąć dwóch różnych Żołnierzy lub 2 razy tego samego Żołnierza. Można przesunąć Żoł-
nierza w te i z powrotem do miasta, w którym był. Może on także być przesunięty do znisz-
czonego miasta, ale nigdy poza obszar gry.
Rozpoznanie – otrzymujesz dwa żetony siły +1, które natychmiast umieszczasz na dowol-
nych, wybranych przez siebie Żołnierzach i zwiększają one ich siłę.
Ruch [x4] – przesuń wybranego Żołnierza do sąsiedniego miasta. Żołnierz może być w ten
sposób przesunięty do zniszczonego miasta. Podczas jednej fazy Ataku można na jednego Żoł-
nierza zagrać dowolną liczbę kart Ruchu.
Snajper – zabij dowolnego Robota w dowolnym mieście (również takiego, który jest odpor-
ny na działanie Posterunku). Jeśli zabijasz Robota z Modułem, to Moduł również odrzucany
jest na stos kart odrzuconych.
Wywiad – przejrzyj karty na ręce grającego Molochem.
PRZEBIEG BITWY
I Dociąg
II Wybór celu bitwy
III Atak Molocha
IV Atak Posterunku
V Uruchomienie Modułów Molocha
V(a) Uruchomienie Modułów
Posterunku
VI Rozstrzygnięcie bitwy
VI(a) Ruch Molocha i zniszczenie miasta
KOLEJNOŚĆ
REALIZACJI
EFEKTÓW BITWY
1
zdolności jednostek aktywowane
w momencie wygranej
2
efekt zwycięstwa w mieście
3
efekt specjalny dzielnicy
ZDOLNOŚCI KART:
Zdolność każdej karty zawsze działa tylko w tym mieście, w którym karta się znajduje i tylko pod warunkiem, że miasto nie jest zniszczone.
Karty natychmiastowe
działają na dowolną kartę
w całym obszarze gry
(chyba że szczegółowy opis
karty mówi inaczej).
/
/
Aktywacja zdolności
przy wejściu do miasta
Aktywacja zdolności
przez odrzucenie
karty z ręki
Zdolność stała
Aktywacja zdolności
gdy bitwę wygra
Posterunek/Moloch/Będzie remis
910459166.551.png 910459166.572.png 910459166.583.png 910459166.594.png 910459166.001.png 910459166.012.png 910459166.023.png 910459166.034.png 910459166.045.png 910459166.056.png 910459166.067.png 910459166.078.png 910459166.089.png 910459166.100.png 910459166.111.png 910459166.122.png 910459166.133.png 910459166.144.png 910459166.155.png 910459166.166.png 910459166.177.png 910459166.188.png 910459166.199.png 910459166.210.png 910459166.221.png 910459166.232.png 910459166.243.png 910459166.254.png 910459166.265.png 910459166.276.png 910459166.287.png 910459166.298.png 910459166.309.png 910459166.320.png 910459166.331.png 910459166.342.png 910459166.353.png 910459166.364.png 910459166.375.png 910459166.386.png 910459166.397.png 910459166.408.png 910459166.419.png 910459166.430.png 910459166.441.png 910459166.452.png 910459166.463.png 910459166.474.png 910459166.485.png 910459166.496.png 910459166.507.png 910459166.518.png 910459166.529.png 910459166.540.png 910459166.552.png 910459166.563.png 910459166.564.png 910459166.565.png 910459166.566.png 910459166.567.png 910459166.568.png 910459166.569.png 910459166.570.png 910459166.571.png 910459166.573.png 910459166.574.png 910459166.575.png 910459166.576.png 910459166.577.png 910459166.578.png 910459166.579.png 910459166.580.png 910459166.581.png 910459166.582.png 910459166.584.png 910459166.585.png 910459166.586.png 910459166.587.png 910459166.588.png 910459166.589.png 910459166.590.png 910459166.591.png 910459166.592.png 910459166.593.png 910459166.595.png 910459166.596.png 910459166.597.png 910459166.598.png 910459166.599.png 910459166.600.png 910459166.601.png 910459166.602.png 910459166.603.png 910459166.604.png 910459166.002.png 910459166.003.png 910459166.004.png 910459166.005.png 910459166.006.png 910459166.007.png 910459166.008.png 910459166.009.png 910459166.010.png 910459166.011.png 910459166.013.png 910459166.014.png 910459166.015.png 910459166.016.png 910459166.017.png 910459166.018.png 910459166.019.png 910459166.020.png 910459166.021.png 910459166.022.png 910459166.024.png 910459166.025.png 910459166.026.png 910459166.027.png 910459166.028.png 910459166.029.png 910459166.030.png 910459166.031.png 910459166.032.png 910459166.033.png 910459166.035.png 910459166.036.png 910459166.037.png 910459166.038.png 910459166.039.png 910459166.040.png 910459166.041.png 910459166.042.png 910459166.043.png 910459166.044.png 910459166.046.png 910459166.047.png 910459166.048.png 910459166.049.png 910459166.050.png 910459166.051.png 910459166.052.png 910459166.053.png 910459166.054.png 910459166.055.png 910459166.057.png 910459166.058.png 910459166.059.png 910459166.060.png 910459166.061.png 910459166.062.png 910459166.063.png 910459166.064.png 910459166.065.png 910459166.066.png 910459166.068.png 910459166.069.png 910459166.070.png 910459166.071.png 910459166.072.png 910459166.073.png 910459166.074.png 910459166.075.png 910459166.076.png 910459166.077.png 910459166.079.png 910459166.080.png 910459166.081.png 910459166.082.png 910459166.083.png 910459166.084.png 910459166.085.png 910459166.086.png 910459166.087.png 910459166.088.png 910459166.090.png 910459166.091.png 910459166.092.png 910459166.093.png 910459166.094.png 910459166.095.png 910459166.096.png 910459166.097.png 910459166.098.png 910459166.099.png 910459166.101.png 910459166.102.png 910459166.103.png 910459166.104.png 910459166.105.png 910459166.106.png 910459166.107.png 910459166.108.png 910459166.109.png 910459166.110.png 910459166.112.png 910459166.113.png 910459166.114.png 910459166.115.png 910459166.116.png 910459166.117.png 910459166.118.png 910459166.119.png 910459166.120.png 910459166.121.png 910459166.123.png 910459166.124.png 910459166.125.png 910459166.126.png 910459166.127.png 910459166.128.png 910459166.129.png 910459166.130.png 910459166.131.png 910459166.132.png 910459166.134.png 910459166.135.png 910459166.136.png 910459166.137.png 910459166.138.png 910459166.139.png 910459166.140.png 910459166.141.png 910459166.142.png 910459166.143.png 910459166.145.png 910459166.146.png 910459166.147.png 910459166.148.png 910459166.149.png 910459166.150.png 910459166.151.png 910459166.152.png 910459166.153.png 910459166.154.png 910459166.156.png 910459166.157.png 910459166.158.png 910459166.159.png 910459166.160.png 910459166.161.png 910459166.162.png 910459166.163.png 910459166.164.png 910459166.165.png 910459166.167.png 910459166.168.png 910459166.169.png 910459166.170.png 910459166.171.png 910459166.172.png 910459166.173.png 910459166.174.png 910459166.175.png 910459166.176.png 910459166.178.png 910459166.179.png 910459166.180.png 910459166.181.png 910459166.182.png 910459166.183.png 910459166.184.png 910459166.185.png 910459166.186.png 910459166.187.png 910459166.189.png 910459166.190.png 910459166.191.png 910459166.192.png 910459166.193.png 910459166.194.png 910459166.195.png 910459166.196.png 910459166.197.png 910459166.198.png 910459166.200.png 910459166.201.png 910459166.202.png 910459166.203.png 910459166.204.png 910459166.205.png 910459166.206.png 910459166.207.png 910459166.208.png 910459166.209.png 910459166.211.png 910459166.212.png 910459166.213.png 910459166.214.png 910459166.215.png 910459166.216.png 910459166.217.png 910459166.218.png 910459166.219.png 910459166.220.png 910459166.222.png 910459166.223.png 910459166.224.png 910459166.225.png 910459166.226.png 910459166.227.png 910459166.228.png 910459166.229.png 910459166.230.png 910459166.231.png 910459166.233.png 910459166.234.png 910459166.235.png 910459166.236.png 910459166.237.png 910459166.238.png 910459166.239.png
SZCZEGÓŁOWY OPIS KART
MOLOCH
ROBOTY
MODUŁY
Anihilator – zmniejsza o 1 liczbę stanowisk bojowych Posterunku w mieście, w którym się
znajduje. Działa stale od momentu zagrania do miasta. Jeśli w momencie pojawienia się w mie-
ście Anihilatora, Posterunek ma zajęte wszystkie dostępne stanowiska bojowe, to grający Mo-
lochem wybiera jednego z Żołnierzy lub Budynek, który zostanie usunięty – karta trafia na stos
kart odrzuconych.
Bloker – jeśli jakiś Robot z miasta, w którym jest Bloker, ma być usunięty na stos kart od-
rzuconych, to usuwasz Blokera zamiast tamtego Robota. Używasz Blokera bez względu na przy-
czynę usunięcia innego Robota (efekt kart Posterunku, usunięcie w wyniku efektu bitwy o dziel-
nicę, unikatowa cecha Iron Gate).
Bydlak – za każdym razem, kiedy Bydlak wchodzi do miasta, otrzymujesz żeton tarczy, któ-
ry możesz położyć na wybranym Robocie w tym mieście. Tarcza sprawia, że Robot (a także je-
go ewentualny Moduł) jest odporny na zdolności Żołnierzy i Budynków Posterunku. Nie za-
pewnia ochrony przed efektami Kart Natychmiastowych, usunięciem w wyniku efektu bitwy o dziel-
nicę, ani unikatową cechą Iron Gate. Jeżeli w mieście, w którym jest Robot z symbolem tarczy,
pojawi się później Działo EMP Posterunku, to Robot jest na nie odporny. Gdyby Działo EMP
było w mieście najpierw, wtedy anulowałoby działanie tarczy. Można położyć żeton tarczy rów-
nież na karcie Robota, który został wyłączony przez Hakera, ale nie anuluje on działania że-
tonu wyłączenia, a jedynie broni danego Robota przed innymi zdolnościami Żołnierzy i Bu-
dynków Posterunku.
Działo Gaussa – nie posiada żadnej zdolności specjalnej.
Hybryda – za każdym razem, kiedy Hybryda wchodzi do miasta, otrzymujesz żeton siły +2,
który możesz położyć na wybranym Robocie w tym mieście, do którego wchodzi Hybryda.
Juggernaut – nie może się poruszać. Nie można zagrać na niego karty Ruchu, nie może też
zostać przesunięty do kolejnego miasta w fazie Ruchu Molocha (ale może zostać przemieszczo-
ny do Nowego Jorku w wyniku efektu bitwy). Jeśli Posterunek przejmie Moduł Kasparov, to nie
może nim odepchnąć Juggernauta.
Klaun – odrzucając kartę z ręki, możesz zabić jednego swojego Robota (może być nim Klaun)
i dwóch Żołnierzy Posterunku w mieście, w którym Klaun się znajduje. Można odrzucić kilka
kart z ręki, żeby użyć zdolności Klauna kilkukrotnie.
Łowca [x3] – za każdym razem, kiedy Łowca wchodzi do miasta, zabijasz wybranego Żoł-
nierza Posterunku w tym mieście.
Mózg – odrzucając kartę z ręki, możesz zabrać na rękę wybranego Robota z miasta, w któ-
rym znajduje się Mózg (również sam Mózg). Możesz odrzucić kilka kart z ręki, żeby użyć tej
zdolności kilka razy. Robot zabrany na rękę może być od razu zagrany ponownie. Jeżeli zabie-
rany Robot miał podpięty Moduł, to Moduł zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych. Wszel-
kie żetony (modyfikujące siłę lub zdolności Robota) zostają z niego zdjęte.
Obrońca – jeśli Moloch wygra bitwę w mieście, w którym jest Obrońca, odzyskujesz losowo
wybraną kartę ze stosu kart odrzuconych i kładziesz ją na wierzchu talii, bez oglądania jej.
Pająki [x3] – nie zajmują stanowiska bojowego, dzięki czemu można wystawić Pająki
również w mieście, w którym zajęte są wszystkie stanowiska bojowe. Jeśli ich zdolność zo-
stanie wyłączona przez Hakera, Działo EMP albo po zniszczeniu miasta, a w mieście by-
łoby więcej Robotów niż dostępnych dla Moloch stanowisk bojowych, to Pająki się nie miesz-
czą i są usuwane.
Pancernik – jest odporny na zdolności Żołnierzy i Budynków Posterunku (nie jest odporny
na działanie Kart Natychmiastowych, usunięcie w wyniku efektu bitwy o dzielnicę czy unika-
towej cechy Iron Gate). Jeżeli w mieście, w którym jest Pancernik, pojawi się później Działo EMP
Posterunku, to Robot jest na nie odporny. Gdyby Działo EMP było w mieście najpierw, wtedy
anulowałoby odporność Pancernika.
Stalowy Ogar – nie posiada żadnej zdolności specjalnej.
Rozpruwacz – odrzucając kartę z ręki, możesz zabić wybranego Żołnierza Posterunku w da-
nym mieście. Możesz odrzucić jednocześnie kilka kart z ręki, żeby zabić kilku Żołnierzy.
Szerszeń – od momentu zagrania do miasta, raz podczas każdej bitwy, w fazie Ataku Molo-
cha możesz przesunąć Szerszenia do sąsiedniego miasta (o ile miasto, w którym się znajduje
nie jest zniszczone).
Szturmowiec – jeśli Rozstrzygnięcie Bitwy w danym mieście zakończy się remisem, to Mo-
loch ją wygrywa.
Transporter – za każdym razem, kiedy Transporter wchodzi do miasta, możesz pociągnąć
na rękę 1 kartę z talii.
Moduł Kasparov – po zagraniu tego Modułu, odrzucając kartę z ręki, możesz przesunąć
wybranego Żołnierza Posterunku do sąsiedniego miasta. Możesz odrzucić kilka kart z ręki,
żeby odepchnąć kilku Żołnierzy. Żołnierz może być w ten sposób przesunięty do zniszczone-
go miasta, ale nigdy poza obszar gry (z Nowego Jorku nie można przesunąć go do przodu ani
z Ziggy One do tyłu). Jeśli Żołnierz jest przesuwany do miasta, w którym wszystkie stanowi-
ska bojowe Posterunku są zajęte i nie ma dla niego miejsca, to ginie.
Moduł Sieci – po zagraniu tego Modułu, odrzucając kartę z ręki, możesz zasieciować wy-
branego Żołnierza Posterunku do końca trwającej bitwy. Możesz odrzucić kilka kart z ręki,
żeby zasieciować kilku Żołnierzy. Zasieciowany Żołnierz zostaje wyłączony tylko z aktualnie
trwającej bitwy – w fazie Rozstrzygnięcia Bitwy nie jest brana pod uwagę ani jego zdolność,
ani siła (w tym również modyfikacje siły wynikające z działania innych kart Posterunku lub
żetonów zwiększających siłę). W następnej bitwie zdolność i siła Żołnierza działają już nor-
malnie. Zasieciowany Żołnierz może jednak zostać przesunięty do Nowego Jorku albo zabi-
ty w wyniku efektu bitwy w danej dzielnicy.
Moduł Skażenia – zmniejsza o 1 liczbę stanowisk bojowych Posterunku w mieście, w któ-
rym się znajduje. Działa stale od momentu zagrania. Jeśli w momencie zagrania Modułu Po-
sterunek ma zajęte wszystkie dostępne stanowiska bojowe, to grający Molochem wybiera jed-
nego z Żołnierzy lub Budynek, który usunie – karta trafia na stos kart odrzuconych.
Moduł Bojowy [x2] – Moduł o sile 1. Nie posiada żadnej zdolności specjalnej, więc nie
może być wyłączony.
Moduł Anihilacji – Moduł o sile 2. Nie posiada żadnej zdolności specjalnej, więc nie mo-
że być wyłączony.
Moduł Destrukcji – Moduł o sile 3. Nie posiada żadnej zdolności specjalnej, więc nie mo-
że być wyłączony.
KARTY NATYCHMIASTOWE
Łączność z Bazą – pociągnij na rękę 3 karty z talii. Jeśli w talii nie masz już 3 kart, to
dociągasz tyle, ile zostało.
Odepchnięcie [x2] – przesuń wybranego Żołnierza Posterunku do sąsiedniego miasta. Żoł-
nierz może być w ten sposób przesunięty do zniszczonego miasta, ale nigdy poza obszar gry
(z Nowego Jorku nie można przesunąć go do przodu ani z Ziggy One do tyłu). Jeśli Żołnierz
jest przesuwany do miasta, w którym wszystkie stanowiska bojowe Posterunku są zajęte i nie
ma dla niego miejsca, to ginie, a jego karta jest odrzucana.
Recykler – zabierz wybrany Moduł na rękę. Możesz zabrać nawet Moduł podpięty do Ro-
bota w zniszczonym mieście, a także Moduł przejęty przez Posterunek.
Rozkaz Odwrotu – zabierz wybranego Robota na rękę. Możesz wziąć któregokolwiek Ro-
bota z dowolnego miasta, również ze zniszczonego. Jeżeli zabierany Robot miał Moduł, to Mo-
duł zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych. Wszelkie żetony (modyfikujące siłę lub zdol-
ności Robota) zostają zdjęte z Robota.
Ruch – przesuń wybranego Robota do sąsiedniego miasta. Nie można poruszyć Juggernau-
ta (gdyż jego cecha na to nie pozwala), ani Robotów z miasta, w którym znajduje się Pole Elek-
tromagnetyczne Posterunku. Robot może być przesunięty do zniszczonego miasta, ale nigdy
poza obszar gry.
Zmasowany Atak – w najbliższej fazie Ataku Posterunku, grający Posterunkiem nie mo-
że zagrywać Kart Natychmiastowych.
PRZEBIEG BITWY
I Dociąg
II Wybór celu bitwy
III Atak Molocha
IV Atak Posterunku
V Uruchomienie Modułów Molocha
V(a) Uruchomienie Modułów
Posterunku
VI Rozstrzygnięcie bitwy
VI(a) Ruch Molocha i zniszczenie miasta
KOLEJNOŚĆ
REALIZACJI
EFEKTÓW BITWY
1
zdolności jednostek aktywowane
w momencie wygranej
2
efekt zwycięstwa w mieście
3
efekt specjalny dzielnicy
ZDOLNOŚCI KART:
Zdolność każdej karty zawsze działa tylko w tym mieście, w którym karta się znajduje i tylko pod warunkiem, że miasto nie jest zniszczone.
Karty natychmiastowe
działają na dowolną kartę
w całym obszarze gry
(chyba że szczegółowy opis
karty mówi inaczej).
/
/
Aktywacja zdolności
przy wejściu do miasta
Aktywacja zdolności
przez odrzucenie
karty z ręki
Zdolność stała
Aktywacja zdolności
gdy bitwę wygra
Posterunek/Moloch/Będzie remis
910459166.240.png 910459166.241.png 910459166.242.png 910459166.244.png 910459166.245.png 910459166.246.png 910459166.247.png 910459166.248.png 910459166.249.png 910459166.250.png 910459166.251.png 910459166.252.png 910459166.253.png 910459166.255.png 910459166.256.png 910459166.257.png 910459166.258.png 910459166.259.png 910459166.260.png 910459166.261.png 910459166.262.png 910459166.263.png 910459166.264.png 910459166.266.png 910459166.267.png 910459166.268.png 910459166.269.png 910459166.270.png 910459166.271.png 910459166.272.png 910459166.273.png 910459166.274.png 910459166.275.png 910459166.277.png 910459166.278.png 910459166.279.png 910459166.280.png 910459166.281.png 910459166.282.png 910459166.283.png 910459166.284.png 910459166.285.png 910459166.286.png 910459166.288.png 910459166.289.png 910459166.290.png 910459166.291.png 910459166.292.png 910459166.293.png 910459166.294.png 910459166.295.png 910459166.296.png 910459166.297.png 910459166.299.png 910459166.300.png 910459166.301.png 910459166.302.png 910459166.303.png 910459166.304.png 910459166.305.png 910459166.306.png 910459166.307.png 910459166.308.png 910459166.310.png 910459166.311.png 910459166.312.png 910459166.313.png 910459166.314.png 910459166.315.png 910459166.316.png 910459166.317.png 910459166.318.png 910459166.319.png 910459166.321.png 910459166.322.png 910459166.323.png 910459166.324.png 910459166.325.png 910459166.326.png 910459166.327.png 910459166.328.png 910459166.329.png 910459166.330.png 910459166.332.png 910459166.333.png 910459166.334.png 910459166.335.png 910459166.336.png 910459166.337.png 910459166.338.png 910459166.339.png 910459166.340.png 910459166.341.png 910459166.343.png 910459166.344.png 910459166.345.png 910459166.346.png 910459166.347.png 910459166.348.png 910459166.349.png 910459166.350.png 910459166.351.png 910459166.352.png 910459166.354.png 910459166.355.png 910459166.356.png 910459166.357.png 910459166.358.png 910459166.359.png 910459166.360.png 910459166.361.png 910459166.362.png 910459166.363.png 910459166.365.png 910459166.366.png 910459166.367.png 910459166.368.png 910459166.369.png 910459166.370.png 910459166.371.png 910459166.372.png 910459166.373.png 910459166.374.png 910459166.376.png 910459166.377.png 910459166.378.png 910459166.379.png 910459166.380.png 910459166.381.png 910459166.382.png 910459166.383.png 910459166.384.png 910459166.385.png 910459166.387.png 910459166.388.png 910459166.389.png 910459166.390.png 910459166.391.png 910459166.392.png 910459166.393.png 910459166.394.png 910459166.395.png 910459166.396.png 910459166.398.png 910459166.399.png 910459166.400.png 910459166.401.png 910459166.402.png 910459166.403.png 910459166.404.png 910459166.405.png 910459166.406.png 910459166.407.png 910459166.409.png 910459166.410.png 910459166.411.png 910459166.412.png 910459166.413.png 910459166.414.png 910459166.415.png 910459166.416.png 910459166.417.png 910459166.418.png 910459166.420.png 910459166.421.png 910459166.422.png 910459166.423.png 910459166.424.png 910459166.425.png 910459166.426.png 910459166.427.png 910459166.428.png 910459166.429.png 910459166.431.png 910459166.432.png 910459166.433.png 910459166.434.png 910459166.435.png 910459166.436.png 910459166.437.png 910459166.438.png 910459166.439.png 910459166.440.png 910459166.442.png 910459166.443.png 910459166.444.png 910459166.445.png 910459166.446.png 910459166.447.png 910459166.448.png 910459166.449.png 910459166.450.png 910459166.451.png 910459166.453.png 910459166.454.png 910459166.455.png 910459166.456.png 910459166.457.png 910459166.458.png 910459166.459.png 910459166.460.png 910459166.461.png 910459166.462.png 910459166.464.png 910459166.465.png 910459166.466.png 910459166.467.png 910459166.468.png 910459166.469.png 910459166.470.png 910459166.471.png 910459166.472.png 910459166.473.png 910459166.475.png 910459166.476.png 910459166.477.png 910459166.478.png 910459166.479.png 910459166.480.png 910459166.481.png 910459166.482.png 910459166.483.png 910459166.484.png 910459166.486.png 910459166.487.png 910459166.488.png 910459166.489.png 910459166.490.png 910459166.491.png 910459166.492.png 910459166.493.png 910459166.494.png 910459166.495.png 910459166.497.png 910459166.498.png 910459166.499.png 910459166.500.png 910459166.501.png 910459166.502.png 910459166.503.png 910459166.504.png 910459166.505.png 910459166.506.png 910459166.508.png 910459166.509.png 910459166.510.png 910459166.511.png 910459166.512.png 910459166.513.png 910459166.514.png 910459166.515.png 910459166.516.png 910459166.517.png 910459166.519.png 910459166.520.png 910459166.521.png 910459166.522.png 910459166.523.png 910459166.524.png 910459166.525.png 910459166.526.png 910459166.527.png 910459166.528.png 910459166.530.png 910459166.531.png 910459166.532.png 910459166.533.png 910459166.534.png 910459166.535.png 910459166.536.png 910459166.537.png 910459166.538.png 910459166.539.png 910459166.541.png 910459166.542.png 910459166.543.png 910459166.544.png 910459166.545.png 910459166.546.png 910459166.547.png 910459166.548.png 910459166.549.png 910459166.550.png 910459166.553.png 910459166.554.png 910459166.555.png 910459166.556.png 910459166.557.png 910459166.558.png 910459166.559.png 910459166.560.png 910459166.561.png 910459166.562.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin