I
Normo ISO 9001 NIE WYMAGA od organizacji ustanowienia pisemnej procedury w zakresie: Nadzoru nad dokumentami i zapisami Działań korygujących i zapobiegawczych Auditów wewnętrznych
Projektowania I rozwoju wyrobu Nadzoru nad wyrobem niezgodnym Które z poniższych stwierdzeń NIEPRAWIDŁOWO określają zawarte w ISO 9001 wymagania ogólne dotyczące systemu zarządzania jakością oraz wymagania dotyczące zakresu jego dokumentowania: Podstawą systemu są zidentyfikowanie i właściwie zarządzane procesy organizacji V B) Zakres, forma I nośniki dokumentacji są bardzo ściśle określone przez normę
) Dokumentacja systemu zarządzania jakością musi zawierać politykę jakości, cele jakości i księgę jakości
) Nieodzownymi elementami dokumentacji systemu są wymagane postanowieniami ISO 9001 zapisy I udokumentowane procedury
E) Dokumenty potrzebne organizacji do zapewnienia skutecznego planowania, przebiegu inadzorowania jaj procesów są obowiązkowymi elementami dokumentacji systemu
16 Podstawowa wymagania norm ISO serii 9000 odnośnie systemów zarządzania jakością są zgrupowane w pięciu dużych zakresach wymagań, wymienionych m.in. na graficznym przedstawieniu procesowego modelu systemu zarządzania jakością Które z poniższych określeń NIE JEST UŻYWANE jako nazwa jednego z ww. pięciu dużych zakresów wymagań:
) Realizacja wyrobu
) System zarządzania jakością
C) Odpowiedzialność kierownictwas~91 Pomiary, analiza i doskonalenieUlE)) Zarządzanie niezgodnościami
19. Celem "Ustawy o systemie oceny zgodności" NIE JEST:
A) eliminowanie zagrożeń stworzonych przez wyroby dla życie lub zdrowia użytkowników i konsumentów oraz mienia, e także zagrożeń dla środowiska,
\Q)j racjonalizacja produkcji i usiug poprzez stosowanie uznanych reguł technicznych łub rozwiązań organizacyjnych.
) znoszenie baner technicznych handlu i ułatwienie międzynarodowego obrotu towarowego,
) stworzenie warunków do rzetelnej oceny wyrobów i procesów ich wytwarzania przez kompetentne I niezależne podmioty.
20 Które z poniższych stwierdzeń NIEPRAWIDŁOWO charakteryzuje aktualny stan naszej wiedzy o wdrażaniu systemów zarządzania jakością (SZJ):
) Coraz więcej przedsiębiorstw i organizacji różnego typu wdraża, certyfikuje, utrzymuje i doskonali systemy zarządzania jakością
) Normy będące podstawą systemów zarządzania jakością mają charakter uniwersalny oraz bazują na najlepszych doś...
rollo13