Wypadki (zamachy) lotnicze. I
1 Lipiec 2013 — matirani
i
5 Votes
Zamordowani w wypadkach lotniczych przpadek 1:
Senator Paul Wellstone – był przeciwny wojnie w Iraku. Bush Sr. wyzwał go od „kurzego gówna -chickenshit” a bezpośrednio przed „wypadkiem” Dick Chenney wygrażał mu publicznie. W Senacie, o rozkładzie 50 Demokraci, 49 Republikanie, demokrata Wellstone był przeciwny wielu projektom, które dzisiaj uważamy za katastroficzne dla Ludzkości. Był niejako kluczowa postacią w wielu krytycznych glosowaniach.
Przez tygodnie po wypadku, prasa oficjalna, w 95% należąca do zydowskich syjonistów, bębniła o zamarzającym deszczu i śniegu. Potem o błędzie pilotów.
Tymczasem samolot którym leciał Senator Wellstone, to Rolls wśród latających maszyn. Piloci ( było ich dwóch! A zazwyczaj wystarcza jeden tylko na takiej trasie ) byli doświadczeni. Widoczność była dobra – 3 mile, temperatura poniżej 6000 stóp wykluczała obmarzanie, inne samoloty latały, lądowały i startowały dookoła tego samego lotniska bez kłopotów.
Dalej, cala procedura lądowania rozwijała się normalnie, samolot nie nadal żadnego sygnału alarmowego – rozbił się niespodziewanie w lesie. W dziwny sposób:
1. Dość daleko poza linia lądowania, skręcając gwałtownie na południe
2. Rozbił się lecąc w innym kierunku niż lotnisko
3. Silniki pracowały normalnie w momencie uderzenia
4. Spalił się doszczętnie kadłub ale nie skrzydła gdzie są zbiorniki paliwa
5. Uderzył w ziemie pikując
6. Świadkowie widzieli błysk przed wypadkiem
7. Świadkowie usłyszeli wystrzały zaraz po wypadku
8. Biały van oddalał się szybko od miejsca uderzenia samolotu o ziemie
9. Klapy były w normalnej pozycji do lądowania
10. Samolot leciał z szybkością 85 węzłów a przepada dopiero przy 69 węzłach
11. Pułap chmur był 700 stóp – widoczność 3 mile
12. Świadkowie zaobserwowali anomalie telefoniczne w momencie wypadku
13. Świadkowie sygnalizowali wiele otwartych drzwi od garaży sterowanych pilotami
14. Dym z palącego się kadłubu był bialo-niebieski
15. Prasa miała bardzo ograniczony dostęp do miejsca i utrudnione robienie zdjęć
16. Kadłub palił się przez wiele godzin a FBI nie gasiło pożaru – wypalily sie doszczetnie wszystkie instrumenty elektroniczne, zegarki, mierniki które moglyby wskazac na przyczyne katastrofy – np. uderzenie elektromagnetyczne niszczace elektronike samolotu.
Narzuca się refleksja nad zbieżnościami z zamachem pod Smoleńskiem, nieprawdaż?
http://www.veteranstoday.com/2011/09/21/sen-paul-wellstone-more-proof-of-assassination/
cdn… ( Lawrence Patton McDonald )
Dodaj do
·
Dodaj do ulubionych:
Lubię Wczytywanie...
Napisane w Dziennikarstwo śledcze, Historia, NWO, Samoobrona w infowar, Syjonizm i jego zagrożenia, Wiadomości i artykuły ze świata, Świat. Tagi: Bush, Irak, NWO, oszustwo, samolot, senator, wypadek, zabity. Komentarzy: 2 »
Odpowiedzi: 2 do “Wypadki (zamachy) lotnicze. I”
1. Bogna Says: 1 Lipiec 2013 o 07:19
Gdyby to jeszcze swiadkowie byli swiadkami…Zamach? Jak najbardziej, ale gdziez on tam smolenski! Warszawski! x3 Tylko wersja inz. Cierpisza, jak dotad, trzyma sie kupy.Zbieznosc jest, i bedzie kazdego nastepnego zamachu, czy “wypadku”, bo planista ten sam, tylko albo zglupial kompletnie, albo ludzie zmadrzeli i wylapuja wszelkie niedociagniecia. I tak okazuje sie, ze swiadek z Sandy Hook jest bez nogi w Bostonie. No i swiadkow trzeba sie pozbyc! Tak jak tych wyladowanych na ksiezycu. Chyba, ze popadna w alkoholizmi staja sie niewiarygodni.Zastanawiam sie nad losem swiadka Wisniewskiego… Czy juz znikniety? Czy jeszcze pije…
2. AQQ Says: 1 Lipiec 2013 o 09:16
Wypadek w Mozambiku blizniaczo podobny do smolenskiego.http://www.bibula.com/?p=25334
Możliwość komentowania jest wyłączona.
« Soros, Bin Laden, John Major, Michail Chodorowski i Bush.
Wypadki ( zamachy ) lotnicze. II »
Blog na WordPress.com. The Garland Theme. Autor motywu: Stefan Nagtegaal and Steven Wittens.
megur