W&V.doc

(1181 KB) Pobierz
Wilkołak

Werewolves and Vampires

WFRP 1ed by Sowelo

Czym jest wilkołak?

Otóż wilkołaki są to ludzie którzy w nocy potrafią się przeistoczyć w wilka lub wilkołaka czyli połączenie człowieka z wilkiem. Mieszanki te są bardzo niebezpieczne dla środowiska ludzi dlatego gdy zdemaskuje się go w ciągu kilku dni zostanie on zabity lub spalony na stosie. Wyjątkiem jest Norska gdzie wilkołaki są dość popularne i normalnie żyją wśród społeczeństwa ludzi.

 

Tabela podstawowa wilkołaka (jako potwór)

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

8

76

33

6

6

29

60

A

ZR

CP

Int

OP

SW

Ogd

3

66

29

14

29

29

29

Zasady specjalne: w trakcie wali atakuje 2 razy szponami i raz ugryzieniem. Jego ugryzienie ma 100% szans na infekcje ran i 50% szans na wściekliznę. Wzbudza strach w istotach poniżej 3 metrów wzrostu. Wykonuje skok na SZx2 metrów atak z wyskoku dodaje dodatkowe k6 obrażeń. W napiętych sytuacjach jest 50% szans że wilkołak się sam przemieni i wpadnie w furie. Furia po przemianie trwa przez k8 rund jeśli nie powiedzie się test SW. W tym czasie atakuje wszelkie możliwe osoby w otoczeniu.

 

Tworzenie wilkołaka odbywa się w następujący sposób:

Rzucamy normalnie na tworzenie człowieka

(Gdy mamy gotowego człowieka w tabeli podstawowej przy każdej z cech robimy miejsce na cechę która będzie się liczyła po przemianie.

Dodajemy połowę cech danego zwierzęcia wyniki zaokrąglając w górę.

Wilkołaki nie mogą być galeriowcami

Wilkołak regeneruje 2 punkty żywotności na turę

Atak wilkołaka ma 100% na infekcje ran i 50% na wściekliznę

Każdy wilkołak widzi w ciemności na odległość 50 metrów

Wzbudza strach w istotach poniżej 3 metrów

Wykonuje skoki na odległość 2xSZ

Cios z wyskoku zadaje dodatkowe k6 obrażeń

Aby nie doszło do przemiany bohater musi rzucić test SW

W nocy podczas pełni przemiana może zachodzić na każde życzenie

Po przemianie następuje furia która trwa k8 tur i jest nie do powstrzymania

Podczas furii wilkołak atakuje najbliższe istoty nie zależnie po której stoją stronie

Podczas dnia przemiana ma tylko 75% szans na dojście do skutku chyba ze jest sytuacja ekstremalna

Po przejściu furii bohater w pełni przejmuje kontrolę nad wilkołakiem

Każdy wilkołak jest podatny na furię 75% przy otrzymaniu obrażeń bronią magiczną

Określamy 4 sytuacje ekstremalne w których przemiana zachodzi samoistnie

Standardowa tabela wilkołaka gracza

Wilkołaka można zabić na kilka sposobów:

1-     bronią magiczną

2-     srebrem

3-     magią

4-     łopatologicznie przez ucięcie głowy lub spaleniem

 

 

Człowiek

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

3

35

35

3

3

7

35

A

ZR

CP

Int

OP

SW

Ogd

1

32

32

32

32

32

32

 

 

 

 

 

przemiana

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

+4

+33

--

+2

+2

+5

+20

A

ZR

CP

Int

OP

SW

Ogd

+3

--

--

--

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin