ore_ipt.doc

(81 KB) Pobierz
Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia - propozycja

Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia - propozycja

 

Imię i nazwisko ucznia ……………………………………………………………………

Klasa…………………………………wiek……………………………………………….

Wychowawca………………………………………………………………………………

Nr orzeczenia…………………………………………

 

Źródło informacji

Rozpoznanie

Potrzeby ucznia

Orzeczenia i opinie

 

 

 

 

Nauczyciele

 

 

Rodzice

 

 

Lekarze i specjaliści pracujący z dzieckiem, dokumentacja medyczna

 

 

 

 

 

Inni specjaliści pracujący z dzieckiem

 

 

 

 

 

Badania specjalistyczne

prowadzone w szkole

 

 

 

Dokumentacja prowadzona przez wychowawcę klasy

 

 

 

Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia

 

 

 

 

Data

Podpisy członków zespołu                                Podpis rodziców


Załącznik 2

 

Arkusz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego - propozycja

 

Imię i nazwisko ucznia ……………………………………………………………………

Klasa…………………………………wiek……………………………………………….

Wychowawca………………………………………………………………………………

Program edukacyjno-terapeutyczna na rok szkolny………………………………………

Nr orzeczenia…………………………………………

 

Zakres dostosowań

(np. warunki, zewnętrzne, organizacja pracy, egzekwowanie wiedzy, ocenianie)

Rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów

(kto, podczas jakich zajęć, jakie działania realizuje)

Formy metody pracy z uczniem

(np. rodzaj zajęć, czas trwania, wymiar godzin, sposób egzekwowania wiedzy i oceniania)

Rodzaj i zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami

(jakie działania podejmują rodzice)

Działania wspierające rodziców ucznia

(rodzaj działań, kto realizuje)

Rodzaj i zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi/

ośrodkami doskonalenia nauczycieli/szkołami specjalnymi

(jaki specjalista, w jakim zakresie, w odniesieniu do kogo,  jakie działania np. szkolenie rady pedagogicznej, specjalistyczna diagnoza ucznia)

Rodzaj i zakres współdziałania

z innymi instytucjami

(która instytucja, jaki specjalista, jakie działania– np. pracownik socjalny – pomoc materialna dla rodziny, instruktor w domu kultury – zajęcia rozwijające zainteresowania i mocne strony ucznia)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data

Podpisy członków zespołu                                                                           Podpis rodziców

 

Ustalone przez dyrektora formy, sposoby okres udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                   Data

                                                                                                                                       Podpis dyrektora

 

Ewaluacja [1]

 

Zakres dostosowań

 

Zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów

Formy metody pracy z uczniem

Rodzaj i zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami

 

Działania wspierające rodziców ucznia

Rodzaj i zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi/

ośrodkami doskonalenia nauczycieli/szkołami specjalnymi

 

Rodzaj i zakres współdziałania z innymi instytucjami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zmiany i postępy w nauce i funkcjonowaniu społecznym ucznia

 

 

Wnioski i modyfikacje -  konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego na kolejny rok szkolny

 

Zakres dostosowań

Zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów

Formy metody pracy z uczniem

Rodzaj i zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami

 

Działania wspierające

rodziców

Rodzaj i zakres współdziałania z

poradniami psychologiczno- pedagogicznymi/

ośrodkami doskonalenia nauczycieli/szkołami specjalnymi

 

Rodzaj i zakres współdziałania z innymi instytucjami

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin