Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia - propozycja
Imię i nazwisko ucznia ……………………………………………………………………
Klasa…………………………………wiek……………………………………………….
Wychowawca………………………………………………………………………………
Nr orzeczenia…………………………………………
Źródło informacji
Rozpoznanie
Potrzeby ucznia
Orzeczenia i opinie
Nauczyciele
Rodzice
Lekarze i specjaliści pracujący z dzieckiem, dokumentacja medyczna
Inni specjaliści pracujący z dzieckiem
Badania specjalistyczne
prowadzone w szkole
Dokumentacja prowadzona przez wychowawcę klasy
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia
Data
Podpisy członków zespołu Podpis rodziców
Załącznik 2
Arkusz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego - propozycja
Program edukacyjno-terapeutyczna na rok szkolny………………………………………
Zakres dostosowań
(np. warunki, zewnętrzne, organizacja pracy, egzekwowanie wiedzy, ocenianie)
Rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów
(kto, podczas jakich zajęć, jakie działania realizuje)
Formy metody pracy z uczniem
(np. rodzaj zajęć, czas trwania, wymiar godzin, sposób egzekwowania wiedzy i oceniania)
Rodzaj i zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami
(jakie działania podejmują rodzice)
Działania wspierające rodziców ucznia
(rodzaj działań, kto realizuje)
Rodzaj i zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi/
ośrodkami doskonalenia nauczycieli/szkołami specjalnymi
(jaki specjalista, w jakim zakresie, w odniesieniu do kogo, jakie działania np. szkolenie rady pedagogicznej, specjalistyczna diagnoza ucznia)
Rodzaj i zakres współdziałania
z innymi instytucjami
(która instytucja, jaki specjalista, jakie działania– np. pracownik socjalny – pomoc materialna dla rodziny, instruktor w domu kultury – zajęcia rozwijające zainteresowania i mocne strony ucznia)
Ustalone przez dyrektora formy, sposoby okres udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin
Podpis dyrektora
Ewaluacja [1]
Zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów
Rodzaj i zakres współdziałania z innymi instytucjami
Zmiany i postępy w nauce i funkcjonowaniu społecznym ucznia
Wnioski i modyfikacje - konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego na kolejny rok szkolny
Działania wspierające
rodziców
Rodzaj i zakres współdziałania z
poradniami psychologiczno- pedagogicznymi/
I.Pawlak