ITIL Podstawy - W1 - Struktura standardu ITIL.pdf

(813 KB) Pobierz
Wykład 1: Struktura standardu ITIL
Optymalizacja Technlogii Informatycznych
Jakub Chabik, GE Money Bank
970468915.060.png 970468915.071.png 970468915.082.png 970468915.093.png 970468915.001.png 970468915.011.png 970468915.012.png 970468915.013.png 970468915.014.png 970468915.015.png 970468915.016.png 970468915.017.png 970468915.018.png 970468915.019.png 970468915.020.png 970468915.021.png 970468915.022.png 970468915.023.png 970468915.024.png 970468915.025.png 970468915.026.png 970468915.027.png 970468915.028.png 970468915.029.png 970468915.030.png
Plan Prezentacji
` ITIL – co i dlaczego?
` Podstawowe procesy ITIL v.2
Service Support
Service Delivery
` Poziomy dojrzałości procesów
` ITIL v. 3 – dokąd idzie świat
` Podsumowanie, dyskusja
Część materiału dzięki uprzejmości
970468915.031.png 970468915.032.png 970468915.033.png
O autorze
` Absolwent informatyki Politechniki
Wrocławskiej i MBA AE Poznań/GSU Atlanta
` Kierownik Działu Rozwoju Procesów w GE
Money Bank SA
` Stały publicysta tygodnika Computerworld
` Doktorant w Zakładzie Zarządzania
Technologiami Informatycznymi Wydziału
Zarządzania PG
970468915.034.png 970468915.035.png
Co to jest ITIL
ITIL ® ( I nformation
T echnology
I nfrastructure L ibrary)
Wskazówki oparte na
najlepszych praktykach
(„best practices”)
Pełny, konsekwentny
i spójny zbiór
publikacji
obejmujących obszar
ITSM
Neutralny względem
organizacji,
technologii
i dostawców
„de facto”światowy
standard ITSM
Jest ogólnie
dostępny (public
domain)
970468915.036.png 970468915.037.png 970468915.038.png 970468915.039.png 970468915.040.png 970468915.041.png 970468915.042.png 970468915.043.png 970468915.044.png 970468915.045.png 970468915.046.png 970468915.047.png 970468915.048.png 970468915.049.png 970468915.050.png 970468915.051.png 970468915.052.png 970468915.053.png 970468915.054.png 970468915.055.png 970468915.056.png 970468915.057.png 970468915.058.png 970468915.059.png 970468915.061.png 970468915.062.png 970468915.063.png 970468915.064.png 970468915.065.png 970468915.066.png 970468915.067.png
Dlaczego ITIL jest ważny
Uporządkowanie relacji z klientem
Skupienie uwagi na korzyściach dla klienta / biznesu
Odseparowanie klientów od infrastruktury
„Zmuszenie” użytkowników do respektowania zasad
Kontrola operacyjna
Efektywność procesów,
określanie wyników jakości i bezpieczeństwa usług
Usprawnienia komunikacji
Jednolite słownictwo, pojęcia i „koncepcja świata”
Łatwe wdrażanie nowych pracowników
Umiejętność uzasadniania kosztów
Zapewnienie jakości usług IT w zamian za budżet
970468915.068.png 970468915.069.png 970468915.070.png 970468915.072.png 970468915.073.png 970468915.074.png 970468915.075.png 970468915.076.png 970468915.077.png 970468915.078.png 970468915.079.png 970468915.080.png 970468915.081.png 970468915.083.png 970468915.084.png 970468915.085.png 970468915.086.png 970468915.087.png 970468915.088.png 970468915.089.png 970468915.090.png 970468915.091.png 970468915.092.png 970468915.094.png 970468915.095.png 970468915.096.png 970468915.097.png 970468915.098.png 970468915.099.png 970468915.100.png 970468915.101.png 970468915.102.png 970468915.103.png 970468915.002.png 970468915.003.png 970468915.004.png 970468915.005.png 970468915.006.png 970468915.007.png 970468915.008.png 970468915.009.png 970468915.010.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin