REGULACJA UKŁAD ZMIANY BIEGÓW SKRZYNIA BIEGÓW TYPU BE4.pdf

(188 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
C5 - B2CB2MP0 - Regulacja : Układ zmiany biegów : Skrzynia biegów typu BE4
Page 1 of 3
REGULACJA : UKŁAD ZMIANY BIEGÓW : SKRZYNIA BIEGÓW TYPU BE4
SKRZYNIA MECHA BE4 L LUB SKRZYNIA MECHA BE4 J LUB SKRZYNIA MECHA BE4 N
PILNE : Przestrzegać zaleceń dotyczących bezpieczeństwa i czystości (patrz broszura : ZALECENIA - ŚRODKI
OSTROŻNOŚCI).
1. Oprzyrządowanie zalecane
Rysunek : E5AP1VMC
[ 1] Przyrząd do ustawiania dźwigni zmiany biegów 8605-T.
2. Regulacja
UWAGA : Regulację linek należy przeprowadzić po każdorazowym demontażu skrzynki biegów, po demontażu
zespołu napędowego i po demontażu układu zmiany biegów.
Zasada regulacji :
Unieruchomić dźwignię zmiany biegów w położeniu martwego punktu ("luzu") za pomocą przyrządu
Ustawić skrzynkę biegów w martwym punkcie
Połączyć przeguby do dźwigni zmiany biegów
Zabezpieczyć długość linek przy użyciu zatrzasków przegubów
2.1. We wnętrzu pojazdu
Zdemontować konsolę środkową (patrz opis odpowiedniej operacji).
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B2CB2MP0&refaff=B2CB2MP0
2012-05-16
828332453.007.png 828332453.008.png 828332453.009.png
 
C5 - B2CB2MP0 - Regulacja : Układ zmiany biegów : Skrzynia biegów typu BE4
Page 2 of 3
Rysunek : B2CP3E7C
Zdemontować zaślepkę z tworzywa sztucznego (w "a").
Wprowadzić przyrząd [1] do oporu i obrócić o jedną czwartą obrotu aby unieruchomić dźwignię zmiany biegów w
martwym punkcie.
2.2. Pod maską silnika
Zdemontować zespół filtra powietrza.
Rysunek : B2CP3E8C
Odryglować przegub od linki wybieraka (w "b").
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B2CB2MP0&refaff=B2CB2MP0
2012-05-16
828332453.001.png 828332453.002.png 828332453.003.png 828332453.004.png
 
C5 - B2CB2MP0 - Regulacja : Układ zmiany biegów : Skrzynia biegów typu BE4
Page 3 of 3
Rysunek : B2CP3E9C
Odryglować przegub od linki zmiany biegów (w "c").
Upewnić się, czy dźwignia zmiany biegów jest w martwym punkcie (zmiana i wybór biegów).
Zabezpieczyć długość linek przy użyciu zatrzasków przegubów.
PILNE : Zdemontować przyrząd [1].
3. Sprawdzenie
Sprawdzić, czy zmiana biegów w całym zakresie przebiega bez zacięć.
Sprawdzić, czy przemieszczenie dźwigni zmiany biegów jest jednakowe w kierunku przód-tył i lewo-prawo; jeżeli
tak nie jest powtórzyć regulację.
Zamontować konsolę środkową .
Zamontować zespół filtra powietrza.
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B2CB2MP0&refaff=B2CB2MP0
2012-05-16
828332453.005.png 828332453.006.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin