KLIMATRONIK
Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
Dostępne kody diagnostyczne.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.
Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć wartości wyświetlane dla tych elementów.
Wyświetlana wartości kodu.
1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)
10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
12 Specjalna wartość klapy centralnej
13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
17 Prędkość samochodu (km/h)
18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
27 Wartość kodu (Coding value)
28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
30 Wersja programu
31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
50 Czas postoju (min)
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.
Zobacz poniżej.
53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz
poniżej.
54 Znak sterujący
55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód
60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
61 Wersja programu (ostatnia)
--------------------------------------------------------------------------------
Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
00.0 brak błędów
02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie
Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
Część warunkowa
a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
e1 Funkcje systemu OK
f1 Funkcje systemu OK
a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
b2 Niskie napięcie
c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
a3 Wybrany tryb ECON
b3 Wybrane OFF
c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
Kropka dziesiętna
Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.
a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
c1 Zamknięty zawór ogrzewania
d1 Przewody dwukierunkowe
e1 Kompresor klimatyzacji ON
f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny”
c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"
KODY KLIMATRONIKA ---------- Tlumaczenie PL
1. Systemfehler---------- błąd systemu
2. Ist-Wert Fühler virtuell ---------- wartosc faktyczna czujnika virtualna (urojona)
3. Ist-Wert Innenfühler Konsole---------- wartosc faktyczna wewnetrznego czujnika konsoli
4. Ist-Wert Außentemperatur - Fühler Wasserkasten ---------- wartosc faktyczna temperatury zewnetrznej – czujnik zbiornik na woda
5. Ist-Wert Außentemperatur - Fühler Stoßfänger---------- wartosc faktyczna temperatury zewnetrznej – czujnik zderzak
6. Ist-Wert Ausblasfühler Fußraum---------- wartość faktyczna nawiewuna nogi
7. Ist-Wert Ausblasfühler Mann-Anströmer---------- wartość faktyczna nawiewu na człowieka (klatka piersiowa?)
8. Displaycheck ---------- kontrola wyświetlacza
9. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Temperaturklappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy temperatury
10. Soll-Digitalwert Temperaturklappe ---------- wartość planowa digitalna klapy temperatury
11. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti A/C-Klappe ---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy A/C
12. Soll-Digitalwert A/C-Klappe ---------- wartość planowa digitalna klapy A/C
13. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Fuß/Def-Klappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy nogi/(Def nie wiem)
14. Soll-Digitalwert Fuß/Def-Klappe ---------- wartość planowa digitalna klapy nogi/(Def nie wiem
15. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Stauluftklappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy spietrzajacej powietrze
16. Soll-Digitalwert Stauluftklappe ---------- wartość planowa digitalna klapy spietrzajacej powietrze
17. Fahrgeschwindigkeit (km/h) ---------- szybkość jazdy (km/godzine)
18. Istwert der Gebläsespannung (Volt) ---------- wartosc faktyczna napiecia w dmuchawie (Volt)
19. Sollwert der Gebläsespannung (Volt) ---------- wartosc planowa napiecia w dmuchawie (Volt)
20. Istwert der Kompressor/Bordspannung (Volt) ---------- wartosc faktyczna napiecia sprezarki/pokladu (Volt)
21. Anzahl der Niederspannungsereignisse (nicht flüchtig) ---------- liczba wydarzen niskiego napiecia (nie krotkotrwale)
22. Schaltzustand des Hochdruckschalters---------- Stan przełączania przełącznika wysokiego ciśnienia
23. Anzahl der Hochdruckereignisse (flüchtig) ---------- liczba wydarzen wysokiego cisnienia (krotkotrwale)
24. Anzahl der Hochdruckereignisse (nicht flüchtig) ---------- liczba wydarzen wysokiego cisnienia (nie krotkotrwale)
25. A/D-Wert Kick-Down-Schalter ---------- A/D wartosc przelocznika „Kick-Down“
26. A/D-Wert Heißleuchte ---------- A/D wartosc lampy (albo swiatla)goracej
27. Motordrehzahl ---------- obroty silnika
28. Kompressordrehzahl ---------- obroty sprężarki
29. Codierung ---------- kodowanie
30. Software-Version ---------- wersja oprogramowania
31. Softwareindex ---------- Indeks oprogramowania
32. Potifehlerzähler Temperaturklappe---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy temperatury
33. Potifehlerzähler A/C-Klappe ---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy A/C
34. Potifehlerzähler Fuß/Def-Klappe ---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy nogi//(Def nie wiem)
35. Potifehlerzähler Stauluftklappe ---------- licznik błędów klapy spiętrzającej powietrze
36. Temperaturklappe Anschlag Kalt ---------- klapa temperatury underzenia zimna
37. Temperaturklappe Anschlag Warm ---------- klapa temperatury underzenia ciepła
38. A/C-Klappe Anschlag geschlossen ---------- klapa A/C underzenia zamknieta
39. A/C-Klappe Anschlag geöffnet ---------- klapa A/C underzenia otwarta
40. Fuß/Def-Klappe Anschlag Def ---------- Noga/(Def nie wiem)-klapa uderzenie (Def nie wiem)
41. Fuß/Def-Klappe Anschlag Fuß ---------- Noga/(Def nie wiem)-klapa uderzenie noga
42. Stauluftklappe Anschlag auf ---------- Klapa spietrzajaca powietrze otwarta
43. Stauluftklappe Anschlag zu ---------- Klapa spietrzajaca powietrze zamknieta
44. Fahrzyklus-Zähler ---------- Licznik cyklow jazdy
45. Innentemperatur gerechnet (Ninc) dig---------- Temperatura wewnetrzna wyliczona (Ninc – nie wiem) dig.(moze digitalna?)
46. Außentemperatur gefiltert (°C) ---------- Temperatura zewnętrzna filtrowana (oC)
47. Außentemperatur ungefiltert (°C) ---------- Temperatura zewnętrzna niefiltrowana (oC)
48. ECOR ---------- ?????
49. Kühlmitteltemperatur---------- Temperatura płynu chłodzącego
50. Standzeit in min ---------- czas postoju w min
51. Motortemperatur °C ---------- Temperatura silnika
52. Kompressor-Abschalt-Bedingungen---------- Warunki odlaczania sprezarki
53. Anzeige aktiver el. Ausgänge: ---------- Wskaznik aktywnych el (moze elektrycznych?) wyjsc:
Kompressor / Umluftventil / Wasserventil ---------- Sprezarka / zawor przewietrzenia / zawor wody
54. Regelkennziffer ---------- wskaźnik regulowania
55. Außentemperatur °C ---------- Temperatura zewnętrzna oC
56. Innenfühler virtuell °C ---------- wirtualny (urojony) czujnik wewnętrzny oC
57. Innenfühler Konsole °C ---------- wirtualny (urojony) czujnik wewnętrzny konsoli oC
58. Temperatur Wasserkasten °C ---------- Temperatura zbiornika wodnego oC
59. Temperatur Stoßfänger °C ---------- Temperatura zderzaka oC
60. Ausblasfühler Fußraum °C---------- Temperatura wywiewu Powierzchni przy nogachoC
61. Ausblasfühler Mann-Anströmer °C---------- Temperatura wywiewu na człowieka (klatka piersiowa?)oC
62. Sonnenintensität W/m-1 ---------- intensywność nasłonecznienia W/m-1+
63. Sonnenintensität gefiltert W/m-1 ---------- intensywność nasłonecznienia filtrowana W/m-1 +
64. Delta Lüfteranhebung ---------- Delta zaczynania (albo tez podnoszenia, unoszenia) wietrzenia
65. Delta A/C-Klappenverschiebung---------- Delta zaczynania (albo tez podnoszenia, unoszenia) przesuwania klapy
66. Zeitkonstante / 1,6 sec ---------- Stała czasu / 1,6 sec
67. Kaltstartkorrektur ---------- poprawa startu zimnego
68. Maximale Stellgröße für I- und P-Anteil---------- maksymalna wartość ustawienia dla udziału w I- oraz P-
69. Ist-Wert Ausblasfühler Fuß (cnts) ---------- faktyczna wartosc wywiewu na nogi (cnts)
70. Soll-Wert Ausblasfühler Fuß (cnts) ---------- teoretyczna wartosc wywiewu na nogi (cnts)
71. Abweichung (Epsilon) ---------- odchylenie od normy (Epsilon)
72. Anteil (+ heizen / - küh ---------- udział (+ grzanie / - küh nie wiem, moze skrot od „kühlung“ to znaczy chłodzenie)
&#...
ebixx