checklista-c150.pdf
(
76 KB
)
Pobierz
PRZEGLĄD ZEWNĘTRZNY
1. Wykonany
KOŁOWANIE
1. Zgoda na kołowanie – uzyskana
2. Hamulce – sprawdzone
3. Żyrobusola – wstępnie uzgodniona
4. Zakrętomierz – sprawdzić przy zakrętach
KABINA
1. Dokumenty samolotu – dostępne na
pokładzie
2. Blokada wolantu – usunięta
3. Iskrowniki – wyłączony
4. Master switch – załączony
5. Ilość paliwa – sprawdzić
6. Master switch – wyłączyć
7. Kran paliwa – otwarty
8. Wysokościomierz i żyrobusola – ust.
PRZED STARTEM (LINE UP)
1. Trymer – do startu
2. Klapy – według potrzeb (10 stopni)
3. Transponder - załączony
4. Żyrobusola – uzgodniona
5. Światła lądowania – załączone
6. Sprawdzić ogrzewanie gaźnika
7. Sprawdzić iskrowniki, jeśli nie były
wcześniej
8. Sprawdzić moc startową
PRZED URUCHOMIENIEM SILNIKA
1. Przegląd przed lotem – wykonany
2. Swoboda sterów – sprawdzona
3. Fotele i pasy – ustawione i zapięte
4. Drzwi zamknięte i sprawdzone
5. Kran paliwa – otwarty
6. Hamulce – zahamowany
7. Bezpieczniki – sprawdzone
8. Master switch – on
10. Radio – załączyć
11. Zgoda na uruchomienie – uzyskana
12. Radio - wyłączyć
START NORMALNY
1. Ogrzewanie gaźnika – wyłączone
2. Przepustnica – otwarta maksymalnie
3. Ster wysokości – unieś przednie koło przy
50KIAS (około 55MPH)
4. Prędkość wznoszenia – 70KIAS
(75-80MPH)
PRZELOT
1. Dźwignia przepustnicy – 1900-2550 RPM
2. Trymer – ustawić
3. Dźwignia składu mieszanki – wg potrzeb
URUCHOMIENIE SILNIKA
1. Mieszanka – bogata
2. Podgrzew gaźnika – wyłączony
3. Pompa zastrzykowa – według potrzeb
(do trzech zastrzyków)
4. Przepustnica – otwarta na 2 cm
5. Drzwi zamknięte i sprawdzone
6. Master switch – włączony
7. Beacon – włączony
8. Od śmigła!
9. Włączyć rozrusznik (max 10 sekund)
10. Obroty – ustawić na 1'000 RPM
11. Ciśnienie oleju – sprawdzić!
12. Radio i transponder – włączyć.
13. Sprawdzić iskrowniki przy 1'700 RPM
14. Podgrzać silnik
PRZED LĄDOWANIEM (NA PROSTEJ)
1. Dźwignia składu mieszanki – bogata
2. Ogrzewanie gaźnika – włączone
3. Światła lądowania – włączone
4. Klapy – do lądowania (IAS poniżej 85
knots, lądowanie z klapami – ok. 65knots)
PO LĄDOWANIU
1. Klapy – schować
2. Ogrzewanie gaźnika – wyłączyć
3. Światła lądowania – wyłączyć
4. Transponder – stand by
Sobienie Radio: 135,175 MHz Babice info: 119,175 MHz
Warszawa Informacja:
119,450 MHz
Kraków Informacja: 119,275 MHz
Poznań Informacja:
126,300 MHz
Gdańsk Informacja: 127,150 MHz
Olsztyn Informacja:
118,775 MHz
Plan lotu przez telefon 22 574 71 73 lub fax 22 574 71 75
AMC3 - zajętość przestrzeni- 22 574 57 35
Plik z chomika:
premiere
Inne pliki z tego folderu:
Tadeusz Sołtyk - Bledy i doswiadczenia w konstrukcji samolotow, Biblioteczka Skrzydlatej Polski, WKiŁ 1986.pdf
(71140 KB)
Techniczny poradnik lotniczy, tpl, Silniki, Rozdz.9,.pdf
(2603 KB)
Techniczny poradnik lotniczy, tpl, Silniki, rozdz. 1,6,.pdf
(5105 KB)
Techniczny poradnik lotniczy, tpl, Silniki,Rozdz 2,3,5,10, TNL.pdf
(15087 KB)
RADARY METOROLOGICZNE - INTERPRETACJA WSKAZAŃ- Łukasz SZOSTAK - PRz.pdf
(667 KB)
Inne foldery tego chomika:
dzieci
komputer
MRU
Polskie Konstrukcje Lotnicze
programy portable
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin