checklista-c150.pdf

(76 KB) Pobierz
PRZEGLĄD ZEWNĘTRZNY
1. Wykonany
KOŁOWANIE
1. Zgoda na kołowanie – uzyskana
2. Hamulce – sprawdzone
3. Żyrobusola – wstępnie uzgodniona
4. Zakrętomierz – sprawdzić przy zakrętach
KABINA
1. Dokumenty samolotu – dostępne na
pokładzie
2. Blokada wolantu – usunięta
3. Iskrowniki – wyłączony
4. Master switch – załączony
5. Ilość paliwa – sprawdzić
6. Master switch – wyłączyć
7. Kran paliwa – otwarty
8. Wysokościomierz i żyrobusola – ust.
PRZED STARTEM (LINE UP)
1. Trymer – do startu
2. Klapy – według potrzeb (10 stopni)
3. Transponder - załączony
4. Żyrobusola – uzgodniona
5. Światła lądowania – załączone
6. Sprawdzić ogrzewanie gaźnika
7. Sprawdzić iskrowniki, jeśli nie były
wcześniej
8. Sprawdzić moc startową
PRZED URUCHOMIENIEM SILNIKA
1. Przegląd przed lotem – wykonany
2. Swoboda sterów – sprawdzona
3. Fotele i pasy – ustawione i zapięte
4. Drzwi zamknięte i sprawdzone
5. Kran paliwa – otwarty
6. Hamulce – zahamowany
7. Bezpieczniki – sprawdzone
8. Master switch – on
10. Radio – załączyć
11. Zgoda na uruchomienie – uzyskana
12. Radio - wyłączyć
START NORMALNY
1. Ogrzewanie gaźnika – wyłączone
2. Przepustnica – otwarta maksymalnie
3. Ster wysokości – unieś przednie koło przy
50KIAS (około 55MPH)
4. Prędkość wznoszenia – 70KIAS
(75-80MPH)
PRZELOT
1. Dźwignia przepustnicy – 1900-2550 RPM
2. Trymer – ustawić
3. Dźwignia składu mieszanki – wg potrzeb
URUCHOMIENIE SILNIKA
1. Mieszanka – bogata
2. Podgrzew gaźnika – wyłączony
3. Pompa zastrzykowa – według potrzeb
(do trzech zastrzyków)
4. Przepustnica – otwarta na 2 cm
5. Drzwi zamknięte i sprawdzone
6. Master switch – włączony
7. Beacon – włączony
8. Od śmigła!
9. Włączyć rozrusznik (max 10 sekund)
10. Obroty – ustawić na 1'000 RPM
11. Ciśnienie oleju – sprawdzić!
12. Radio i transponder – włączyć.
13. Sprawdzić iskrowniki przy 1'700 RPM
14. Podgrzać silnik
PRZED LĄDOWANIEM (NA PROSTEJ)
1. Dźwignia składu mieszanki – bogata
2. Ogrzewanie gaźnika – włączone
3. Światła lądowania – włączone
4. Klapy – do lądowania (IAS poniżej 85
knots, lądowanie z klapami – ok. 65knots)
PO LĄDOWANIU
1. Klapy – schować
2. Ogrzewanie gaźnika – wyłączyć
3. Światła lądowania – wyłączyć
4. Transponder – stand by
Sobienie Radio: 135,175 MHz Babice info: 119,175 MHz
Warszawa Informacja:
119,450 MHz
Kraków Informacja: 119,275 MHz
Poznań Informacja:
126,300 MHz
Gdańsk Informacja: 127,150 MHz
Olsztyn Informacja:
118,775 MHz
Plan lotu przez telefon 22 574 71 73 lub fax 22 574 71 75
AMC3 - zajętość przestrzeni- 22 574 57 35
1033302449.001.png 1033302449.002.png 1033302449.003.png 1033302449.004.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin