społecznościowy boom. wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku helion.pdf

(42946 KB) Pobierz
888080434.001.png
Społecznościowy BOOM
Jeffrey Gitomer
17
Spis treci
Media biznesowo-spoecznociowe i ukryte w nich moliwoci ............... 7
To nie jest ksika ................................................................................... 10
Có takiego spoecznego jest w mediach spoecznociowych?
Jak spoeczny jeste Ty? ......................................................................... 12
BOOM STA SI FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
Boom na media spoecznociowe sta si faktem, a Ty zostae w tyle .... 21
Spoecznociowa rewolucja i Twoja ewolucja ........................................ 27
Media spoecznociowe — akwizycja na nowo. Przyczysz si? .......... 31
Czy jeste ju aktywny w wiecie mediów spoecznociowych?
Czy wci czekasz i przypatrujesz si z boku? ........................................ 35
Od osobistych do biznesowych zastosowa mediów spoecznociowych ... 40
Media spoecznociowe czy media BIZNESOWO-spoecznociowe?
Ty wybierasz ............................................................................................. 44
9 sposobów na skuszenie zotej rybki ................................................ 49
Czy media spoecznociowe sprawdzaj si w kadej brany? ........... 60
Sekretne drzwi: 8 kroków i jeste W RODKU! ................................... 67
BOOM NA FACEBOOKA
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Facebooka ... 80
O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! ................................................ 83
Co „wierka”? Co publikowa? Jak szuka kontaktów? ....................... 88
Tworzenie wasnej strony firmowej na Facebooku .................................. 93
888080434.002.png
18
Jeffrey Gitomer
Społecznościowy BOOM
BOOM NA LINKEDIN
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie LinkedIn ....... 97
15 zasad, których powinien przestrzega
kady uytkownik LinkedIn ................................................................100
Sprzedawanie jest prospoeczne — media spoecznociowe
jako narzdzie sprzeday ..................................................................108
LinkedIn dla wszystkich i dla kadego ..............................................120
BOOM NA TWITTERA
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Twittera .......126
Tweetuj, wic jestem ............................................................................128
Zrozumie Twittera i potg retweetów ..................................................132
Sandy Carter — liderka (spoecznociowa) z pierwszego rzdu ...........137
Witaj na najwikszym cocktail party wiata .....................................142
3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykaj
uwadze biznesmenów .......................................................................149
12 rzeczy, których dowiedziaem si o Twitterze ..............................157
Tweety Jeffreya Gitomera nawizujce do tematyki
mediów spoecznociowych ...................................................................162
BOOM NA YOUTUBE
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie YouTube ......166
YouTube — jak wspi si na szczyt .................................................168
888080434.003.png
Społecznościowy BOOM
Jeffrey Gitomer
19
KLEJ!
BLOG. BLOG. BLOG ...................................................................................176
Proces klejenia .......................................................................................180
Sia Twojego e-magazynu .......................................................................182
BOOM SPOECZNOCIOWY
Warto. Mowa o Tobie? .........................................................................186
Pomocy! Chc pisa, ale nie wiem jak! ..................................................190
4 zasady marketingu szeptanego ......................................................197
Media spoecznociowe a biznes. Z perspektywy karierowicza .......204
Jeste pracownikiem czy czowiekiem? ................................................212
Twoja (osobista) strategia dziaania w mediach spoecznociowych ....214
Ace of Sales — w subie mediom spoecznociowym ..........................217
Przepis na sukces w mediach biznesowo-spoecznociowych:
przycigaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawizuj kontakty .............................219
Chcesz wczy si w boom na media spoecznociowe?
Pomog Ci w tym osobicie! ...................................................................222
Ta ksika nie ma zakoczenia… .............................................................223
888080434.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin