pozyskiwanie-nowych-klientow.-151-blyskotliwych-rozwiazan helion.pdf

(3497 KB) Pobierz
887632424.002.png
Pozyskiwanie nowych klientów
22. Odstraszanie potencjalnych klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
23. Namolni sprzedawcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
24. Nie wypuszczaj ryby, którą masz już na haczyku . . . . . . . . . . 41
25. Po mojemu czy po Twojemu? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
26. Nie sprzedawaj — pomagaj . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
27. Siła komplementów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
28. Nie odmawiaj swoim klientom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
29. Zacznij od własnych pracowników . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
30. Rozwiąż problem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
31. Ludzie są zabawni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
32. Zainspiruj nowego pracownika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
33. Szanuj czas klienta . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
34. Poznaj zainteresowania swoich potencjalnych klientów . . . . 51
35. Wszyscy nabywcy kłamią . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
36. Przechwalaj się, przechwalaj się i jeszcze raz się przechwalaj. . 53
37. Zwracaj uwagę na indywidualne potrzeby klienta . . . . . . . . . 55
38. Dlaczego zwracasz się do mnie per „koleś”? . . . . . . . . . . . . . . 56
39. Strzeż się mącicieli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
40. Nazwij to, co odróżnia Cię od konkurentów . . . . . . . . . . . . . . 58
41. Zrób coś innego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
42. Bądź kreatywny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
43. Zachowuj się normalnie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
44. Wierz mi lub nie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
45. Spróbuj czegoś innego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
46. O dostosowywaniu się . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
47. Niewielka rzecz, a bardzo opłacalna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
48. Bądź inny. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
49. Rób to, czego nie robią inni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
887632424.003.png
Spis treści
50. Bierz przykład z kameleonów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
51. Pamiętaj o pierwszym wrażeniu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
52. Pozyskiwanie nowych klientów to zabawa w detektywa . . . . 72
53. Inspirowani pracownicy znajdują oddanych klientów . . . . . . 73
54. Czynnik CYA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
55. Najlepszy potencjalny klient. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
56. Nawiązuj bliskie relacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76
57. Nie zatrzymuj się przed niczym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
58. Czytaj prasę branżową. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78
59. Czy stawiasz warunki?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
60. Zanim otworzysz podwoje irmy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
61. Informuj o sobie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
62. Zadbaj o to, by potencjalny klient mógł Cię znaleźć. . . . . . . . 82
63. Zostaw potencjalnemu klientowi ślad po sobie . . . . . . . . . . . . 83
64. Bierz przykład z FBI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
65. Dbaj o to, by potencjalni klienci znali Twoją irmę. . . . . . . . . 86
66. Prawdziwa próba . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
67. Jutro też jest dzień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
68. Bądź przygotowany do szybkiego przedstawienia
swojej irmy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
69. Zdeiniuj problem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
70. Odzyskaj utraconych klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
71. „Za darmo” nadal działa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
72. Klient nie powinien wiedzieć wszystkiego . . . . . . . . . . . . . . . . 93
73. E-mail — przyjaciel czy wróg? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
74. Nie szkodzi, że zamknięte. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
75. Magiczne słowo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
76. Jakość w końcu przełoży się na ilość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
887632424.004.png
Pozyskiwanie nowych klientów
77. Bądź na bieżąco z technologią . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
78. Jaki jest wizerunek Twojej irmy? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
79. Nikogo nie można lekceważyć . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100
80. Nie lecz, dopóki nie poznasz diagnozy . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
81. Ułatwiaj klientom kupowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
82. Pozwól im poczuć się bezpiecznie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
83. Gadulstwo nie popłaca . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
84. Budowanie zaufania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
85. Wszędzie sami naiwniacy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
86. Wykorzystaj czas znanych osobistości . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
87. Niełatwo jest nie wziąć tego, co jest za darmo . . . . . . . . . . . . 109
88. Twórcza reklama może być skuteczna . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
89. Postaraj się o wsparcie inansowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
90. Magiczne pytanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
91. Trzeba wybierać odpowiednich klientów . . . . . . . . . . . . . . . . 113
92. Tak, nie, może. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
93. Im większe, tym lepsze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
94. Networking . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
95. O uniwersalnej ofercie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
96. W miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone . . . . 118
97. Czy wiesz, co oni wiedzą? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
98. Pożądane zachowania należy nagradzać. . . . . . . . . . . . . . . . . 120
99. Tradycja święta rzecz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
100. Coś o szczeniakach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
101. Nie daj klientowi powodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
102. Co sprzedajesz? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
103. Wszystko ma znaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
104. Na kiedy Pani to potrzebuje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
887632424.005.png
Spis treści
105. Wypatruj okazji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
106. Pozwól klientowi zadecydować . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128
107. Zadowolony klient to za mało . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129
108. Postrzeganie wartości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130
109. Nowych klientów poszukuj z rozmachem . . . . . . . . . . . . . . . 131
110. Chodzi tylko o wartość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132
111. Ile to kosztuje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133
112. Podkreślaj korzyści . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
113. Co poradzisz... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
114. Jaka jest Twoja cena? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 136
115. Głupie oszczędności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
116. Daj im to, czego chcą . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138
117. Wyjaśnij klientowi, co możesz dla niego zrobić . . . . . . . . . . 139
118. Czy Ty mnie w ogóle słuchasz? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 140
119. Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... nowego klienta . . . . . 141
120. Problemy z komunikacją. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142
121. „Nie” to nie jest odpowiedź . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
122. Selektywne słuchanie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145
123. Gdybym tylko miał czas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 146
124. Przewiduj przeszkody . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 147
125. Świadomie zdecyduj, kiedy nie sprzedawać . . . . . . . . . . . . . . 148
126. Sprzedaż a zmysły . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149
127. Nigdy nie zakładaj, że się porozumieliście . . . . . . . . . . . . . . . 150
128. Zwracaj uwagę na szczegóły . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 151
129. Daj się zauważyć. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 152
130. Uśmiech tajemnicą sukcesu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153
131. Nie wiedzieć czegoś, to żaden wstyd . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154
132. O Janku Partaczu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155
887632424.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin