Rodzaje Demonów:
Demon, Wściekła szarża, Nienawiść (demony Slanesh’a), Rydwany mają S 7 przy Młot Gniewu
Demon, Nienawiść (demony Nurgle’a), Używając mocy psionicznych mają +3 do ZP, przerzucają wszystkie 1 podczas wszelkich testów ochrony
Demon, Nienawiść (demony Tzeentch’a), Spowity całunem, Powolny ale skuteczny
Demon, Nienawiść (demony Khorne’a), Rączy, Broń rozrywająca, Jeśli w skład oddziału wchodzą tylko demony slanesh’a biegną o dodatkowe 3” (czyli k6+3”). Oddział samej kawalerii biegnie dodatkowo o 6”. Pojazdy które nie są machinami kroczącymi poruszają się dodatkowo o 3” jeśli rozwiną maksymalną prędkość.
Do oddziału z tą zasada nie może się przyłączyć model bez tej zasady. Odziały z tą zasadą automatycznie zdają testy Strachu, Przygwożdżenia i Morale (i nie mogą wybrać że je oblewają). Kiedy taki oddział przegra walkę musi zdać morale według poniższej procedury
1 Odział przeprowadza test jeśli wypadnie dublet 1 i 6 patrz niżej
Dublet 1- Rzeczywistość zanika: Wszystkie rany jakie oddział dostał w tej fazie są odzyskane. Stracone modele wracają do życia i trzeba je ustawić w szyku z oddziałem co najmniej 1” od wrogich modeli. Jeśli nie da się postawić modeli to nie wracają. Modele dostawia się też od razu do walki wręcz.
Dublet 6- Wygnani – Cały odział znika i usuwa się go jako straty. Jeśli wróg tylko z nim walczył to się konsoliduje.
2 Jeśli nie padł dublet 1 albo 6 to wtedy porównaj rzut 2k6 z ZP demonów zmodyfikowanym przez wynik walki. Następnie zadaj oddziałowi tyle ran o ile nie zdał testu przed którymi nic nie chroni. Oblanie testu nie powoduje ucieczki oddziału z walki.
Ataki w walce wręcz warlorda mają zasadę Natychmiastowa Śmierć
Warlord i oddział w którym jest mają zasadę Nienawiść
Dopóki warlord żyję każdy wróg ma –1 do ZP gdy zdaje test Strachu
Przyjazne oddziały demonów w promieniu 12” mogą przerzucić nie zdany test niestabilności demonicznej.
Dopóki żyje może przerzucić wynik rzut w tabeli Warp Sztormu
Jeśli przyjazne oddziały demonów jeśli wchodzą jako desant w 6” od niego to nie rzuca się kością rozrzutu
Warp Sztorm
Rzuć 2k6 na początku każde twojej fazy strzelania
2 Sztorm osłabł: Każdy oddział z zasadą demoniczna niestabilność musi zdać test demonicznej niestabilności
3 Ukarani przez bogów: Losowa wybierz bohatera (wroga albo przyjaciela) który jest na polu bitwy i m zasadę demonicznej niestabilności (nawet jak jedzie na rydwanie) ten bohater musi zdać test demonicznej niestabilności ale rzucamy 3k6. Wszystkie rany są zadane tylko jemu. Jeśli nie ma takiego bohatera to wtedy mamy rezultat warp jest spokojny
4 Sztorm opada: Każdy demon na polu bitwy ma –1 do specjalnej ochrony do następnego rzutu w tej tabeli (twojego lub wroga)
5 Burza Ognia: Magiczny burza ognia Tzeetch’a z nieba. Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona nurgle’a (albo modele z jego markiem) i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 połóż duży wzornik wybuchu dokładnie nad dowolnym modelem w oddziale następnie go rozrzuć. Po tym gdy pozycja znacznika zostanie ustalona zadaj każdemu oddziałowi (przyjaznemu i wrogiemu) pod znacznikiem zadaj tyle trafień z S 4 PP 5 ile jest modeli pod znacznikiem (nawet częściowo). Ten atak ma następujące zasady specjalne: Ogień Zaporowy i Penetracja Osłony
6 Zgnilizna, Wspaniała Zgnilizna: Plaga nurgle’a spada na rzeczywistości. Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona Tzeentch’a (albo model z jego markiem) i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 oddział dostaje k6 trafień z S4 PP 3 które są zatrute na 4+ i mają Penetracja Osłony. Pojazdy są trafiane w boczny pancerz.. Rany przydziela posiadacz oddziału.
7 Warp jest spokojny: Nic się nie dzieje
8 Pragnienie Mrocznego Księcia: Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona Khorne’a (albo model z jego markiem) i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 taki oddział dostaje k6 trafień z S 6 PP -. Te trafienia mają zasadę specjalną Broń rozrywająca oraz Penetracja Osłony. Pojazdy są trafiane w boczny pancerz.. Rany przydziela posiadacz oddziału.
9 Gniew Khorne’a: Khorne zrzuca czaszki na wrogów.: Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona Slaannesh’a (albo model z jego markiem) i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 postaw mały wzornik wybuchu dokładnie nad dowolnym modelem w oddziale następnie go rozrzuć. Po tym gdy pozycja znacznika zostanie ustalona zadaj każdemu oddziałowi (przyjaznemu i wrogiemu) pod znacznikiem zadaj tyle trafień z S 8 PP 3 ile jest modeli pod znacznikiem (nawet częściowo). Ten atak ma następujące zasady specjalne: Ogień Zaporowy.
10 Kipiel Warpu: Każdy demon na polu bitwy ma +1 do specjalnej ochrony do następnego rzutu w tej tabeli (twojego lub wroga)
11 Opętanie przez Demona: Losowo wybierze modle psionika, który niej jest pojazdem i nie jest Demonem. Wybrany psionik musi zdać test na ZP rzucamy 3k6. Jeśli nie zda jest usuwany jak zabity bez możliwości jakiejkolwiek ochrony. Za nim go usuniesz połóż nowego Herald of: Khorne’a, Tzeetch’a, Nurgle’a, albo Slaanesh’a (twój wybór) gdziekolwiek do 6” od zabitego w ten sposób psionika musi być 1” od każdego modelu (swego lub wroga) i nieprzekraczalnego terenu. Taki Heral nie może szarżować w turze w której powstał ale może normalnie działać zgodnie z twoją wolą. Jeśli nie masz modelu albo nie do się go postawić to psionik ginie i tyle. Jeśli nie ma postaci spełniającej kryteria z początku akapitu to wychodzi rezultat Warp jest spokojny.
12 Przywołani z warpu*: Nowy oddział pod twoja kontrolą zawierający 2k6+3 Bloodletters, Pink Horrors, Plaguebeares albo Deamonettes (twój wybór) pojawia się jago desant na stole. Jeśli nie masz odpowiednia dużo modeli to są zniszczone.
* -Nowe oddziały nie mają ulepszeń. Liczą się do punktów zwycięstwa.
WS
BS
S
T
W
I
A
Ld
Sv
Bloodthirster
10
6
5
9
3+
Rodzaj oddziału: Latające Monstrum (Bohater)
Demoniczne Dary: Warp-forged Armour (Sv+3)
Lash of Khorne
Zasięg S AP Rodzaj
12” 6 2 Szturmowa 1
Axe of khorne
- Własna 2 Do WW, Specjalistyczna, Decapitoting Blow rzut na zranienie 6 natychmiastowa śmierć
Zasady Specjalne: Demon Khrone’a, Demoniczna niestabilność, Desant
Opcje: Demoniczne dary (Daemonic Rewards) za 50:
-Lesser Rewards....10 każda
-Greater Rewards...20 każda
-Exalted Rewards...30 każda
Bloodletter
4
3
1
7
6+
Bloodreaper
2
Rodzaj Oddziału: Piechota, Bloodreaper piechota (bohater)
Demoniczne Dary:
Hellblade
- Własna 3 Do WW
Opcje: Dodatkowy Bloodletter....................................10 za każdego
Ulepszenie jednego Bloodletter’a do Bloodreaper’a....5
Demoniczne dary (Daemonic Rewards) za 20:
Jeden może mieć Instrument of Chaos........................10
Inny może mieć Icon of Chaos....................................10
Icon of Chaos można wymienić na Banner of Blood..10
Herald of khorne
andrzejeko2