Daemon of Chaos wersja pl.doc

(277 KB) Pobierz
Demony Chaosu Codex

Demony Chaosu Codex

Rodzaje Demonów:

Demony Khorne’a

Demon, Wściekła szarża, Nienawiść (demony Slanesh’a), Rydwany mają S 7 przy Młot Gniewu

Demony Tzeentch’a

Demon, Nienawiść (demony Nurgle’a),  Używając mocy psionicznych mają +3 do ZP, przerzucają wszystkie 1 podczas wszelkich testów ochrony

Demony Nurgle’a

Demon, Nienawiść (demony Tzeentch’a), Spowity całunem, Powolny ale skuteczny 

Demony Slanesh’a

Demon, Nienawiść (demony Khorne’a), Rączy, Broń rozrywająca, Jeśli w skład oddziału wchodzą tylko demony slanesh’a biegną o dodatkowe 3”  (czyli k6+3”). Oddział samej kawalerii biegnie dodatkowo o 6”. Pojazdy które nie są machinami kroczącymi poruszają się dodatkowo o 3”  jeśli rozwiną maksymalną prędkość.

Demoniczna niestabilność

Do oddziału z tą zasada nie może się przyłączyć model bez tej zasady. Odziały z tą zasadą automatycznie zdają testy Strachu, Przygwożdżenia i Morale (i nie mogą wybrać że je oblewają). Kiedy taki oddział przegra walkę musi zdać morale według poniższej procedury

1 Odział przeprowadza test jeśli wypadnie dublet 1 i 6 patrz niżej

Dublet 1- Rzeczywistość zanika: Wszystkie rany jakie oddział dostał w tej fazie są odzyskane. Stracone modele wracają do życia i trzeba je ustawić w szyku z oddziałem co najmniej 1” od wrogich modeli. Jeśli nie da się postawić modeli to nie wracają. Modele dostawia się też od razu do walki wręcz.

Dublet 6- Wygnani – Cały odział znika i usuwa się go jako straty. Jeśli wróg tylko z nim walczył to się konsoliduje.

2 Jeśli nie padł dublet 1 albo 6 to wtedy porównaj rzut 2k6 z ZP demonów zmodyfikowanym przez wynik walki. Następnie zadaj oddziałowi tyle ran o ile nie zdał testu przed którymi nic nie chroni. Oblanie testu nie powoduje ucieczki oddziału z walki.

Warlord Traits / Cechy Dowódcy

1 Inkarnacja Śmierci/ Death Incarnate

Ataki w walce wręcz warlorda mają zasadę Natychmiastowa Śmierć

2 Niszczyciel Śmiertelników/ Destroyer of Mortals

Warlord i oddział w którym jest mają zasadę Nienawiść

3 Zwiastun Zagłady/ Herald of Doom

Dopóki warlord żyję każdy wróg ma –1 do ZP gdy zdaje test Strachu

4 Nieśmiertelny Dowódca/ Immortal Comander

Przyjazne oddziały demonów w promieniu 12” mogą przerzucić nie zdany test niestabilności demonicznej.

5 Pan Nierzeczywistości/ Lord of Unreality

Dopóki żyje może przerzucić wynik rzut w tabeli Warp Sztormu

6 Latarnia Warp’u/ Warp Beacon

Jeśli przyjazne oddziały demonów jeśli wchodzą jako desant w 6” od niego to nie rzuca się kością rozrzutu

Warp Sztorm

Rzuć 2k6 na początku każde twojej fazy strzelania

2         Sztorm osłabł: Każdy oddział z zasadą demoniczna niestabilność musi zdać test demonicznej niestabilności

3         Ukarani przez bogów: Losowa wybierz bohatera (wroga albo przyjaciela)  który jest na polu bitwy i m zasadę demonicznej niestabilności (nawet jak jedzie na rydwanie) ten bohater musi zdać test demonicznej niestabilności ale rzucamy 3k6. Wszystkie rany są zadane tylko jemu. Jeśli nie ma takiego bohatera to wtedy mamy rezultat warp jest spokojny

4         Sztorm opada: Każdy demon na polu bitwy ma –1 do specjalnej ochrony do następnego rzutu w tej tabeli (twojego lub wroga)

5         Burza Ognia: Magiczny burza ognia Tzeetch’a z nieba. Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona nurgle’a (albo modele z jego markiem) i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 połóż duży wzornik wybuchu dokładnie nad dowolnym modelem w oddziale następnie go rozrzuć. Po tym gdy pozycja znacznika zostanie ustalona zadaj każdemu oddziałowi (przyjaznemu i wrogiemu) pod znacznikiem zadaj tyle trafień z S 4 PP 5 ile jest modeli pod znacznikiem (nawet częściowo). Ten atak ma następujące zasady specjalne: Ogień Zaporowy i Penetracja Osłony

6         Zgnilizna, Wspaniała Zgnilizna: Plaga nurgle’a spada na  rzeczywistości. Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona Tzeentch’a (albo model z jego markiem)   i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 oddział dostaje k6 trafień z S4 PP 3 które są zatrute na 4+ i mają  Penetracja Osłony. Pojazdy są trafiane w boczny pancerz.. Rany przydziela posiadacz oddziału.

7         Warp jest spokojny: Nic się nie dzieje

8         Pragnienie Mrocznego Księcia: Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona Khorne’a (albo model z jego markiem)  i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 taki oddział dostaje k6 trafień z S 6   PP -. Te trafienia mają zasadę specjalną Broń rozrywająca oraz Penetracja Osłony. Pojazdy są trafiane w boczny pancerz.. Rany przydziela posiadacz oddziału.

9         Gniew Khorne’a: Khorne zrzuca czaszki na wrogów.: Rzuć k6 za każdy nie walczący wręcz oddział zawierający choć 1 demona Slaannesh’a (albo model z jego markiem)  i za każdy nie walczący oddział wroga na polu bitwy. Gdy wypadnie 6 na k6 postaw mały wzornik wybuchu dokładnie nad dowolnym modelem w oddziale następnie go rozrzuć. Po tym gdy pozycja znacznika zostanie ustalona zadaj każdemu oddziałowi (przyjaznemu i wrogiemu) pod znacznikiem zadaj tyle trafień z S 8 PP 3 ile jest modeli pod znacznikiem (nawet częściowo). Ten atak ma następujące zasady specjalne: Ogień Zaporowy.

10     Kipiel Warpu: Każdy demon na polu bitwy ma +1 do specjalnej ochrony do następnego rzutu w tej tabeli (twojego lub wroga)

11     Opętanie przez Demona: Losowo wybierze modle psionika, który niej jest pojazdem i nie jest Demonem.  Wybrany psionik musi zdać test na ZP rzucamy 3k6. Jeśli nie zda jest usuwany jak zabity bez możliwości jakiejkolwiek ochrony. Za nim go usuniesz połóż nowego Herald of: Khorne’a, Tzeetch’a, Nurgle’a, albo Slaanesh’a (twój wybór) gdziekolwiek do 6” od zabitego w ten sposób psionika musi być 1” od każdego modelu (swego lub wroga) i nieprzekraczalnego terenu. Taki Heral nie może szarżować w turze w której powstał ale może normalnie działać zgodnie z twoją wolą. Jeśli nie masz modelu albo nie do się go postawić to psionik ginie i tyle. Jeśli nie ma postaci spełniającej kryteria z początku akapitu to wychodzi rezultat Warp jest spokojny.

12     Przywołani z warpu*: Nowy oddział pod twoja kontrolą zawierający 2k6+3 Bloodletters, Pink Horrors, Plaguebeares albo Deamonettes (twój wybór) pojawia się jago desant na stole. Jeśli nie masz odpowiednia dużo modeli to są zniszczone.

* -Nowe oddziały nie mają ulepszeń. Liczą się do punktów zwycięstwa.

Bloodthirster HQ/Dowódca 250 1 sztuka

 

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Sv

Bloodthirster

10

10

6

6

5

9

6

9

3+

Rodzaj oddziału: Latające Monstrum (Bohater)

Demoniczne Dary: Warp-forged Armour (Sv+3)

Lash of Khorne

Zasięg             S              AP        Rodzaj

  12”                6              2        Szturmowa 1

Axe of khorne

Zasięg             S              AP        Rodzaj

     -           Własna            2         Do WW, Specjalistyczna, Decapitoting Blow rzut na zranienie 6 natychmiastowa śmierć

Zasady Specjalne: Demon Khrone’a, Demoniczna niestabilność, Desant

Opcje: Demoniczne dary (Daemonic Rewards) za 50:

-Lesser Rewards....10 każda

-Greater Rewards...20 każda

-Exalted Rewards...30 każda

Lord of Blood: Jeśli masz w armii Daemon Princes khorne’a to jest on Ciężkim Wsparciem a nie dowódcą

Bloodletters of Khorne Troops/ Podstawowy 100 10sztuk(20 max)

 

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Sv

Bloodletter

5

5

4

3

1

4

1

7

6+

Bloodreaper

5

5

4

3

1

4

2

7

6+

Rodzaj Oddziału: Piechota, Bloodreaper piechota (bohater)

Demoniczne Dary:

Hellblade

Zasięg             S              AP        Rodzaj

     -           Własna            3         Do WW

Zasady Specjalne: Demon Khrone’a, Demoniczna niestabilność, Desant

Opcje: Dodatkowy Bloodletter....................................10 za każdego

Ulepszenie jednego Bloodletter’a do Bloodreaper’a....5

Demoniczne dary (Daemonic Rewards) za 20:

-Lesser Rewards....10 każda

-Greater Rewards...20 każda

Jeden może mieć Instrument of Chaos........................10

Inny może mieć Icon of Chaos....................................10

Icon of Chaos można wymienić na Banner of Blood..10

Heralds of khorne HQ/Herald 55 1 sztuka

 

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Sv

Herald of khorne

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin