Bibliogrfia
§ Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu, REBIS, (2004)
§ Marketing od A do Z, Polskie Wydawnictwo ekonomiczne, (2004)
§ Marketing, REBIS, (2005)
§ Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, (2005)
§ Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach, OnePress, (2006)
§ Chaos - zarządzanie i marketing w dobie turbulencji, MT-Biznes, (2009)
2. Białecki K., Podstawy marketingu, WSHiP, Warszawa 2002.3. Domański T., Marketing dla menedżerów, PWN, Warszawa–Łódź 2000.4. Garbarski L., Marketing, Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.5. Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2003.6. Grzegorczyk W., Strategie marketingowe, PWN, Warszawa 1999.7. Karwowski J. (red.), Podstawy marketingu, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Szczecin 1998.8. Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1999.9. Klęczek R., Kowal W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.10. Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa1999.11. Kotler Ph., Marketing, podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.12 Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 1996.13. Kupiec L., Dębowski T., Biznes plan jako instrument zarządzania firmą, WSFiZ, Białystok 2003.14. Łazorko K., Kowalski S., Podstawy marketingu, Częstochowskie Wydawnictwo Naukowe, Częstochowa 2001.15. Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, Difin, Warszawa 2001.16. Mazurek-Łopaciriska K. (red.), Badania marketingowe, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1996.17. Mruk H. (red.), Pilarczyk B., Sojkin B., Szulce H., Podstawy marketingu, Akademia Ekonomiczna, Poznań 1999.18. Mudie P., Cottam A., Usługi. Zarządzanie i marketing, PWN, Warszawa 1998.19. Niestrój R., Zarządzanie marketingiem, PWN, Warszawa-Kraków 2002.20. Penc J., Strategia zarządzania, AW Placet, Warszawa 1999.21. Pilarczyk M., Mruk H., Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001.22. Pomykalski A., Strategie marketingowe, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2000.23. Prymon M., Współczesne badania marketingowe, KUL, Lublin 2000.24. Synowiec M., Marketing w procesie zarządzania firmą Danmark, Promotor, Warszawa 2006.25. Świdrak T., Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie, Promotor, Warszawa 2006.26. Werner U., Marketing - droga do sukcesu, Thaurus, Warszawa 2002.27. Wood M.B., Plan marketingowy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.28. Żabiński L., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na potrzeby wyboru strategii rozwoju, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice 2000.ACKOFF Russell : Zarządzanie w małych dawkach. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1993
AMBLER Tim : Marketing od A do Z. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999
BARIERY internacjonalizacji przedsiębiorstwa / red. Marcin Nowakowski. - Warszawa : Wydawnictwo Key Text, 1997
BIAŁECKI Klemens, BOROWSKI Jerzy, KRZYMIŃSKI Aleksander : Marketing w handlu zagranicznym. - Warszawa : PWN, 1980
BIELECKA Anna : Statystyka w zarządzaniu. Opis statystyczny. - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2001
BIELSKI Ireneusz : Podstawy marketingu. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 1999
BITTEL Lester : Krótki kurs zarządzania. - Warszawa; Londyn : Wydawnictwo Naukowe PWN; McGraw - Hill Book Company Europe, 1994
BORKOWSKI Jan [i in.] : Człowiek w organizacji : podręczny słownik psychologii zarządzania i dziedzin pokrewnych. - Warszawa : Dom Wydawniczy ELIPSA, 2001
BOSIACKI Stefan, SIKORA Jan : Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji. - Poznań : Akademia Wychowania Fizycznego, 1999
BRADY Regina, FORREST Edward, MIZERSKI Richard : Marketing w Internecie. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002
BUGIEL Julian, HABER Lesław : Zarządzanie a socjologia pracy : wybór tekstów dla studentów uczelni technicznych. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 1994
CHROŚCICKI Zbigniew : Zarządzanie firmą : wybrane problemy. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 1999
CONTROLLING w działalności przedsiębiorstwa / red. Edward Nowak, Magdalena Chmielowiec - Lewczuk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004
CWALINA Wojciech : Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych. - Lublin : Towarzystwo Naukowe KUL, 2000
CZERMIŃSKI Alfred, CZAPIEWSKI Mirosław : Organizacja procesów decyzyjnych. - Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 1995
CZŁOWIEK w organizacji : podręczny słownik psychologii zarządzania i dziedzin pokrewnych / red. Jan Borkowski [i in.]. - Warszawa : Dom Wydawniczy ELIPSA, 2001
CZUBAŁA Anna : Dystrybucja produktów. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001
DOLIŃSKI Dariusz : Psychologiczne mechanizmy reklamy. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003
DOMAŃSKI Tomasz : Strategie rozwoju handlu. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005
DULINIEC Elżbieta : Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem : wybrane zagadnienia. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994
DYDAKTYKA i rynek / red. Lesław Haber [i in.]. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1998
FIC Daniel, Żukowski Paweł : Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym : podejście systemowe : organizacja i zarządzanie. - Zielona Góra : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej, 1994
FORSYTH Patrick : Marketing dla nie wtajemniczonych. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 1996
FOXALL Gordon, GOLDSMITH Ronald : Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998
FURTAK Robert : Marketing partnerski na rynku usług. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003
FUTRELL Charles : Nowoczesne techniki sprzedaży : metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientami. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004
GARBARSKI Lechosław, RUTKOWSKI Ireneusz, WRZOSEK Wojciech : Marketing. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1993
GARBARSKI Lechosław, RUTKOWSKI Ireneusz, WRZOSEK Wojciech : Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001
GIERSZEWSKA Grażyna : Zarządzanie strategiczne. - Warszawa : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2000
GORDON Thomas : Wychowanie bez porażek szefów, liderów, przywódców. - Warszawa : Instytut Wydawniczy PAX, 1996
GRIFFIN Ricky : Podstawy zarządzania organizacjami. - Wyd. 1 dodr. 6. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001
HABER Lesław : Management : zarys zarządzania małą firmą. - Wyd. 4 zmien.. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1998
HATCH Mary Jo : Teoria organizacji. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002
HEATH Robert : Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006
JUCHNIEWICZ Małgorzata, PASTERNAK Kazimierz : Planowanie działalności przedsiębiorstwa. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego, 2000
KACZMAREK Bogusław, SIKORSKI Czesław : Podstawy zarządzania : zachowania organizacyjne. - Wyd. 2 poszerz.. - Łódź : Wydawnictwo Absolwent, 1999
KALL Jacek : Promocja sprzedaży czyli Jak sprzedać więcej. - Warszawa : Wydawnictwo Business Press, [1995]
KAMIŃSKA-BEREZOWSKA Sławomira : Socjolog w zakładzie pracy - nowe wyzwania i perspektywy : skrypt dla studentów zorientowanych na praktykę wykonywania zawodu w aspekcie wyzwań współczesnego marketingu i zarządzania personelem - wprowadzenie. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2002
KOCH Richard : Słownik zarządzania i finansów. Narzędzia, terminy, techniki od A do Z. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1997
KOTLER Philip : Kotler o marketingu : Jak kreować i opanować rynki. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999
KOTLER Philip : Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. - Wyd. 6. - Warszawa : Wydawnictwo Gebethner i S-ka, [1994]
KRAMER Teodor : Podstawy marketingu. - Wyd. 2 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998
KRUCZEK Zygmunt, WALAS Bartłomiej : Promocja i informacja turystyczna. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2004
LAMBIN Jean Jacques : Strategiczne zarządzanie marketingowe. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001
MARKETING / red. Stanisława Wilmańska-Sosnowska. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno - Ekonomicznej, 2002
MARKETING na rynku instytucjonalnym / red. Tomasz Gołębiowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003
MASŁYK - MUSIAŁ Ewa : Społeczeństwo i organizacje : socjologia organizacji i zarządzania. - Lublin : Wydawnictwo UMCS, 1999
MAZUR Kazimierz : Marketing usług edukacyjnych. - Warszawa : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2001
MAZURKIEWICZ Ludwik : Proces tworzenia konkurencyjnej marki internetowej. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2004
METODY statystyczne w zarządzaniu / red. Dorota Witkowska. - Łódź : Firma Księgarsko - Wydawnicza "Menadżer", 1999
MIKOŁAJCZYK Zofia : Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania. - Wyd. 3. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002
MISZCZYŃSKA Dorota, MISZCZYŃSKI Marek : Wybrane metody badań operacyjnych. - Skierniewice : Wyższa Szkoła Ekonomiczno - Humanistyczna, 1997
MORGAN Gareth : Obrazy organizacji. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997
MUHLEMANN Alan, OAKLAND John, LOCKYER Keith : Zarządzanie : produkcja i usługi. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997
MUSIAŁKIEWICZ Jacek : Marketing. - [Warszawa] : Wydawnictwo Ekonomik, 1994
MUSZYŃSKI Jerzy : Teoria marketingu politycznego. - Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, 2004
OLZACKA Barbara, PAŁCZYŃSKA-GOŚCINIAK Renata : Leksykon zarządzania finansami. - Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, 1998
ORGANIZACJA i zarządzanie / red. Czesław Sikorski. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, 2000
PENC Józef : Decyzje w zarządzaniu. Wyd. 3.. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1996
PENC Józef : Decyzje w zarządzaniu. Wyd. 2 uzup. i popr. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1997
PENC Józef : ...
stary_hipis