Bibliogrfia.docx

(22 KB) Pobierz

Bibliogrfia

§                      Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu, REBIS, (2004)

§                      Marketing od A do Z, Polskie Wydawnictwo ekonomiczne, (2004)

§                      Marketing, REBIS, (2005)

§                      Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, (2005)

§                      Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach, OnePress, (2006)

§                      Chaos - zarządzanie i marketing w dobie turbulencji, MT-Biznes, (2009)

2.    Białecki K., Podstawy marketingu, WSHiP, Warszawa 2002.
3.    Domański T., Marketing dla menedżerów, PWN, Warszawa–Łódź 2000.
4.    Garbarski L., Marketing, Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
5.    Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2003.
6.    Grzegorczyk W., Strategie marketingowe, PWN, Warszawa 1999.
7.    Karwowski J. (red.), Podstawy marketingu, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Szczecin 1998.
8.    Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1999.
9.    Klęczek R., Kowal W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.
10.  Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa1999.
11.  Kotler Ph., Marketing, podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
12   Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 1996.
13.  Kupiec L., Dębowski T., Biznes plan jako instrument zarządzania firmą, WSFiZ, Białystok 2003.
14.  Łazorko K., Kowalski S., Podstawy marketingu, Częstochowskie Wydawnictwo Naukowe, Częstochowa 2001.
15.  Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, Difin, Warszawa 2001.
16.  Mazurek-Łopaciriska K. (red.), Badania marketingowe, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1996.
17.  Mruk H. (red.), Pilarczyk B., Sojkin B., Szulce H., Podstawy marketingu, Akademia Ekonomiczna, Poznań 1999.
18.  Mudie P., Cottam A., Usługi. Zarządzanie i marketing, PWN, Warszawa 1998.
19.  Niestrój R., Zarządzanie marketingiem, PWN, Warszawa-Kraków 2002.
20.  Penc J., Strategia zarządzania, AW Placet, Warszawa 1999.
21.  Pilarczyk M., Mruk H., Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001.
22.  Pomykalski A., Strategie marketingowe, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2000.
23.  Prymon M., Współczesne badania marketingowe, KUL, Lublin 2000.
24.  Synowiec M., Marketing w procesie zarządzania firmą Danmark, Promotor, Warszawa 2006.
25.  Świdrak T., Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie, Promotor, Warszawa 2006.
26.  Werner U., Marketing - droga do sukcesu, Thaurus, Warszawa 2002.
27.  Wood M.B., Plan marketingowy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.
28.  Żabiński L., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na potrzeby wyboru strategii rozwoju, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice 2000.
ACKOFF Russell : Zarządzanie w małych dawkach. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1993

AMBLER Tim : Marketing od A do Z. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999

BARIERY internacjonalizacji przedsiębiorstwa / red. Marcin Nowakowski. - Warszawa : Wydawnictwo Key Text, 1997

BIAŁECKI Klemens, BOROWSKI Jerzy, KRZYMIŃSKI Aleksander : Marketing w handlu zagranicznym. - Warszawa : PWN, 1980

BIELECKA Anna : Statystyka w zarządzaniu. Opis statystyczny. - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2001

BIELSKI Ireneusz : Podstawy marketingu. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 1999

BITTEL Lester : Krótki kurs zarządzania. - Warszawa; Londyn : Wydawnictwo Naukowe PWN; McGraw - Hill Book Company Europe, 1994

BORKOWSKI Jan [i in.] : Człowiek w organizacji : podręczny słownik psychologii zarządzania i dziedzin pokrewnych. - Warszawa : Dom Wydawniczy ELIPSA, 2001

BOSIACKI Stefan, SIKORA Jan : Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji. - Poznań : Akademia Wychowania Fizycznego, 1999

BRADY Regina, FORREST Edward, MIZERSKI Richard : Marketing w Internecie. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002

BUGIEL Julian, HABER Lesław : Zarządzanie a socjologia pracy : wybór tekstów dla studentów uczelni technicznych. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 1994

CHROŚCICKI Zbigniew : Zarządzanie firmą : wybrane problemy. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 1999

CONTROLLING w działalności przedsiębiorstwa / red. Edward Nowak, Magdalena Chmielowiec - Lewczuk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004

CWALINA Wojciech : Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych. - Lublin : Towarzystwo Naukowe KUL, 2000

CZERMIŃSKI Alfred, CZAPIEWSKI Mirosław : Organizacja procesów decyzyjnych. - Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 1995

CZŁOWIEK w organizacji : podręczny słownik psychologii zarządzania i dziedzin pokrewnych / red. Jan Borkowski [i in.]. - Warszawa : Dom Wydawniczy ELIPSA, 2001

CZUBAŁA Anna : Dystrybucja produktów. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001

DOLIŃSKI Dariusz : Psychologiczne mechanizmy reklamy. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003

DOMAŃSKI Tomasz : Strategie rozwoju handlu. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005

DULINIEC Elżbieta : Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem : wybrane zagadnienia. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994

DYDAKTYKA i rynek / red. Lesław Haber [i in.]. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1998

FIC Daniel, Żukowski Paweł : Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym : podejście systemowe : organizacja i zarządzanie. - Zielona Góra : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej, 1994

FORSYTH Patrick : Marketing dla nie wtajemniczonych. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 1996

FOXALL Gordon, GOLDSMITH Ronald : Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998

FURTAK Robert : Marketing partnerski na rynku usług. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003

FUTRELL Charles : Nowoczesne techniki sprzedaży : metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientami. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004

GARBARSKI Lechosław, RUTKOWSKI Ireneusz, WRZOSEK Wojciech : Marketing. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1993

GARBARSKI Lechosław, RUTKOWSKI Ireneusz, WRZOSEK Wojciech : Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001

GIERSZEWSKA Grażyna : Zarządzanie strategiczne. - Warszawa : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2000

GORDON Thomas : Wychowanie bez porażek szefów, liderów, przywódców. - Warszawa : Instytut Wydawniczy PAX, 1996

GRIFFIN Ricky : Podstawy zarządzania organizacjami. - Wyd. 1 dodr. 6. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001

HABER Lesław : Management : zarys zarządzania małą firmą. - Wyd. 4 zmien.. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1998

HATCH Mary Jo : Teoria organizacji. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002

HEATH Robert : Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006

JUCHNIEWICZ Małgorzata, PASTERNAK Kazimierz : Planowanie działalności przedsiębiorstwa. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego, 2000

KACZMAREK Bogusław, SIKORSKI Czesław : Podstawy zarządzania : zachowania organizacyjne. - Wyd. 2 poszerz.. - Łódź : Wydawnictwo Absolwent, 1999

KALL Jacek : Promocja sprzedaży czyli Jak sprzedać więcej. - Warszawa : Wydawnictwo Business Press, [1995]

KAMIŃSKA-BEREZOWSKA Sławomira : Socjolog w zakładzie pracy - nowe wyzwania i perspektywy : skrypt dla studentów zorientowanych na praktykę wykonywania zawodu w aspekcie wyzwań współczesnego marketingu i zarządzania personelem - wprowadzenie. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2002

KOCH Richard : Słownik zarządzania i finansów. Narzędzia, terminy, techniki od A do Z. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1997

KOTLER Philip : Kotler o marketingu : Jak kreować i opanować rynki. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999

KOTLER Philip : Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. - Wyd. 6. - Warszawa : Wydawnictwo Gebethner i S-ka, [1994]

KRAMER Teodor : Podstawy marketingu. - Wyd. 2 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998

KRUCZEK Zygmunt, WALAS Bartłomiej : Promocja i informacja turystyczna. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2004

LAMBIN Jean Jacques : Strategiczne zarządzanie marketingowe. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001

MARKETING / red. Stanisława Wilmańska-Sosnowska. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno - Ekonomicznej, 2002

MARKETING na rynku instytucjonalnym / red. Tomasz Gołębiowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003

MASŁYK - MUSIAŁ Ewa : Społeczeństwo i organizacje : socjologia organizacji i zarządzania. - Lublin : Wydawnictwo UMCS, 1999

MAZUR Kazimierz : Marketing usług edukacyjnych. - Warszawa : Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2001

MAZURKIEWICZ Ludwik : Proces tworzenia konkurencyjnej marki internetowej. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2004

METODY statystyczne w zarządzaniu / red. Dorota Witkowska. - Łódź : Firma Księgarsko - Wydawnicza "Menadżer", 1999

MIKOŁAJCZYK Zofia : Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania. - Wyd. 3. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002

MISZCZYŃSKA Dorota, MISZCZYŃSKI Marek : Wybrane metody badań operacyjnych. - Skierniewice : Wyższa Szkoła Ekonomiczno - Humanistyczna, 1997

MORGAN Gareth : Obrazy organizacji. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997

MUHLEMANN Alan, OAKLAND John, LOCKYER Keith : Zarządzanie : produkcja i usługi. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997

MUSIAŁKIEWICZ Jacek : Marketing. - [Warszawa] : Wydawnictwo Ekonomik, 1994

MUSZYŃSKI Jerzy : Teoria marketingu politycznego. - Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, 2004

OLZACKA Barbara, PAŁCZYŃSKA-GOŚCINIAK Renata : Leksykon zarządzania finansami. - Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, 1998

ORGANIZACJA i zarządzanie / red. Czesław Sikorski. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, 2000

PENC Józef : Decyzje w zarządzaniu. Wyd. 3.. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1996

PENC Józef : Decyzje w zarządzaniu. Wyd. 2 uzup. i popr. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1997

PENC Józef : ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin