MOSTOSTAL_SIG_proffesional.pdf

(2513 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
System identyfikacji graficznej
840964832.010.png 840964832.011.png 840964832.012.png 840964832.013.png
Warszawa, lipiec 2001
Szanowni Paƒstwo,
Wizjà Grupy Mostostal Warszawa S.A. jest zdobycie pozycji lidera rynku krajowego w zakresie rozwiàzaƒ dla bran˝y
budowlanej, ze szczególnym uwzgl´dnieniem infrastruktury. Zmiana kierunku strategicznego wymaga tak˝e nowego
spojrzenia na mark´ firmy. Naszà ambicjà jest stworzenie absolutnie czytelnego obrazu firmy gwarantujàcego
jednoznacznà identyfikacj´ rynkowà nie tylko spóki matki, ale tak˝e Spóek Grupy Mostostal Warszawa S.A. Stàd
zmiana systemu identyfikacji wizualnej wyra˝onej poprzez nasz nowy logotyp i jego mo˝liwe zastosowania.
Mostostal Warszawa S.A. b´dzie prezentowaç l˝ejszà i nowoczeÊniejszà symbolik´ wyra˝ajàcà dojrzaoÊç
i mi´dzynarodowy charakter firmy nastawionej na obsug´ i zaspokajanie potrzeb swoich klientów. Utrzymywanie
silnego wizerunku to jedno z najwa˝niejszych zadaƒ w trakcie procesu zmian, dzi´ki któremu wprowadzenie nowego
logotypu przebiega bardziej ewolucyjnie ni˝ rewolucyjnie.
Nowy system identyfikacji graficznej b´dzie istotnym czynnikiem integracji Grupy Mostostal Warszawa S.A. oraz
wa˝nym narz´dziem, które pozwoli nam wspólnie budowaç jej wizerunek jako organizacji spójnej, zjednoczonej
i silnej. Przekonani jesteÊmy tak˝e, ˝e nowy program identyfikacji w poàczeniu z ciàgym doskonaleniem obsugi
klientów utwierdzi ich w opinii, i˝ majà do czynienia z zaanga˝owanym, kompetentnym, wiarygodnym i silnym
partnerem.
Wiem ju˝, ˝e nowe logo jest dobrze odbierane i atwo zapami´tywane. Postrzegane jest jako nowoczesne, dynamiczne
i wyraziste, co pozwala sàdziç, i˝ trafiliÊmy nim w dziesiàtk´. Ksià˝ka Zastosowaƒ, którà otrzymay Biura Marketingu
poszczególnych Spóek, okreÊla nie tylko ksztat samego znaku graficznego (logotypu), ale tak˝e jego kolor
(w przypadku spóek – kolory), liternictwo oraz mo˝liwe zastosowania. OkreÊla te˝ dokadnie parametry nowego
papieru firmowego, ukadu pisma, kopert, wizytówek, tablic informacyjnych oraz wszelkich innych miejsc wyst´powania
naszego logo.
Chciabym, aby wprowadzenie nowego systemu identyfikacji graficznej Grupy Mostostal Warszawa S.A. stao si´
punktem zwrotnym, od którego notowaç b´dziemy wyàcznie sukcesy.
Neil Balfour
Prezes Zarzàdu
Mostostal Warszawa S.A.
840964832.003.png 840964832.004.png 840964832.005.png
Sprawne funkcjonowanie systemu identyfikacji graficznej wymaga wkadu pracy wielu osób. Wykreowanie spójnego
wizerunku du˝ej Grupy jakà tworzy Mostostal Warszawa S.A. wraz ze spókami zale˝nymi jest przedsi´wzi´ciem
zakrojonym na szerokà skal´. Stàd potrzeba koordynacji tego procesu w caej Grupie.
Poni˝ej lista osób odpowiedzialnych za wprowadzenie i prawidowe funkcjonowanie systemu identyfikacji graficznej
Grupy Mostostal Warszawa S.A.:
840964832.006.png 840964832.007.png
Orientacja znaku firmowego Mostostal
Warszawa S.A. jest pozioma. Jego
konstrukcja opiera si´ na poàczeniu
trzech elementów: napisu Mostostal,
który tworzy trzon znaku i oddaje si´
firmy; uku, który symbolizuje lekkoÊç,
jest wejÊciem w przestrzeƒ i odnosi si´
do dziaaƒ firmy zwiàzanych z jej
ksztatowaniem oraz z podpisu
„Warszawa”, który peni rol´
porzàdkujàcà.
Umieszczenie znaku na siatce
moduowej pozwala na odwzorowanie
znaku na du˝ych formach.
architektonicznych.
Cz´Êç A
840964832.008.png 840964832.009.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin