Biznesplan.docx

(19 KB) Pobierz

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuro podróży

„Do raju”

 

 

 

ul. Podróżna 19

24-365 Warszawa

 

 

I. OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA

I.A. CELE DZIAŁALNOŚCI

Celem zakładanego biura podróży jest oferowanie usług turystycznych i zaspokajanie potrzeb związanych z podróżowaniem. Będziemy starali się aby każdy z klientów mógł skorzystać z naszych ofert bez względu na wiek i zarobki. Będą to osoby podróżujące służbowo, ludzie wyjeżdżający na wakacje oraz podróżujący dla pasji. Renomą naszej działalności będzie najlepsza jakość. Klientów będziemy przyciągali niskimi cenami. Pragniemy aby nasza działalność z czasem się rozwinęła. Będziemy dążyć do założenia własnej sieci hoteli oraz do tego aby dochody zwiększały się rocznie o 10%.

 

I.B. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE

Nasza oferta kierowana będzie do ludzi zamożnych oraz tych bardziej ubogich co daje nam więcej możliwości oraz więcej klientów. Jako jedyni będziemy rozmawiali z klientem na temat jego upodobań. Zaproponujemy wycieczkę w cenie odpowiedniej dla niego. Każdy klient będzie mógł liczyć na wysoką jakość oraz promocje które przewidujemy.

 

 

 

 

I.C. PODSTAWOWE ZAGROŻENIA

Obawiamy się konkurencji firm zagranicznych. Dysponują oni większym zapleczem produkcyjnym oraz większymi środkami finansowymi dzięki którymi mogą się rozwijać poprzez więcej reklam. Jednak w takich firmach koszty usług są bardzo wysokie. Chcemy więc przyciągnąć nowych klientów oraz przejąć tych korzystających z innych usług.

 

II. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORSTWIE

II.A. NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK

Nazwa: Biuro podróży „Do raju

Siedziba: 24-365 Warszawa, ul. Podróżna 19 (siedziba zarządu)

Filie: 24-365 Warszawa, ul. Morska 16

24-386 Warszawa, ul. Polna 14a

Status prawny: spółka jawna

Bank: BZ WBK S.A.

5 Oddział w Warszawie, ul. Kolorowa 5

Numer konta: 14501854-456819-180-63-69

Numer identyfikacyjny płatnika podatku VAT: 671-09-54-48

 

 

II.B. PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI

Przedmiot: biuro podróży

Wkład: Naszą działalność zaczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z naszych oszczędności.

 

II.C. UDZIAŁOWCY I WSPÓLNICY

Katarzyna Miernik 53%

Mariusz Korda 25%

Michał Tora 22%

 

II.D. ZARZĄD I PRACOWNICY

Zarząd:

Funkcja, Imię i Nazwisko

Dyrektor naczelny Katarzyna Miernik

Dyrektor do spraw sprzedaży i marketingu – Mariusz Korda

Dyrektor finansowy –Michał Tora .

 

Pracownicy:

Wymagania wobec pracowników:

- średnie wykształcenie zawodowe lub wyższe

- znajomość jednego języka obcego w mowie na poziomie zaawansowanym

- umiejętność obsługi komputera

- solidność, odpowiedzialność, samodzielność,

- pozytywne podejście do pracy.

 

IV. PLAN ORGANIZACJI

IV.A. PLAN REMONTÓW I DZIAŁAŃ MODERNIZACYJNYCH

1) Założenie działalności gospodarczej;

2) Wynajem lokali;

3) Wynajem firmy modernizacyjnej;

4) Nabycie materiałów remontowych;

5) Remont lokali;

6) Zakup mebli i akcesoriów;

7) Urządzenie lokalu;

8) Montaż kas fiskalnych, komputerów i zabezpieczeń;

9) Wizyty Dyrektora głównego w miastach, w których planowane jest podpisanie umów o współpracy;

10) Wybór przez dyrektorów hoteli oraz dostawców;

11) Podpisywanie umów z dostawcami;

12) Podpisywanie umów z dyrektorami hoteli, pensjonatów;

13) Nabycie personelu;

14) Wprowadzenie personelu;

15) Otwarcie działalności handlowej.

 

IV.B. KOSZTY ZAŁOŻENIA DZIAŁALNOŚCI

Kwota założenia działalności to ok. 291415 PLN

 

V. ANALIZA S.W.O.T.

MOCNE STRONY, SŁABE STRONY

-dobrze znana marka firmy,

-wysoka jakość usług,

-zróżnicowana oferta,

-możliwość dostosowania się do potrzeb klienta,

 

- Niedostateczny przepływ informacji dotyczących aktualnych potrzeb klienta,

- Brak kompleksowej oferty dla poszczególnych segmentów rynku,

- Brak jednolitej strategii rozwoju firmy

 

SZANSE, ZAGROŻENIA

- Wzrost części społeczeństwa, która preferuje wysokiej jakości imprezy,

- wzrost zapotrzebowania na imprezy wysokiej jakości,

- Doświadczenie firmy

- grupa lojalnych klientów,

 

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin