KONSPEKT_LEKCJI_Z_PILKI_NO3.DOC

(32 KB) Pobierz
Konspekt lekcji z piłki nożnej

Konspekt lekcji z piłki nożnej

 

M – siła mm NN, koordynacja

U – doskonalenie przyjęć piłki wew. częścią stopy, nauka uderzeń piłki wew. częścią stopy

W – współdziałanie na linii nauczyciel- uczeń

 

Miejsce: boisko do piłki nożnej

Czas:45 min.

Przybory i przyrządy: piłki do piłki nożnej

 

 

TOK

TREŚĆ

INTERPR. TREŚCI

UWAGI

Część I – 10 min.

 

Moment organizacyjno

porządkowy.

 

Zabawa ożywiająca.

 

Ćw. kształtujące.

 

 

 

Zbiórka, raport, powitanie, sprawdzenie obecności, podanie zadań lekcji.

 

 

1.       Berek w parach.

 

 

 

 

Dwuszereg

 

 

 

Dobrać się w pary.

 

 

Część II – 30 min.

 

Doskonalenie przyjęć piłki wew. częścią stopy.

 

 

 

 

 

 

 

Nauka uderzeń piłki wew. częścią stopy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gra uproszczona.

 

 

 

 

 

1.       Podanie do partnera stojącego naprzeciwko, partner przyjmuje piłkę wew. częścią raz p. raz l. stopą. Następnie podanie powrotne i drugi ćwiczący wykonuje to samo.

2.       Podanie w zastępach. Podanie do zastępu stojącego naprzeciwko, partner przyjmuje wew. częścią stopy raz l. raz p. i wykonuje to samo w druga stronę. Po podaniu przebiegamy do zastępu do którego podaliśmy piłkę.

3.       Pokaz i objaśnienie.

4.       Uderzenie piłki wew. częścią stopy, partner przyjmuje również wew. częścią stopy i odgrywa tak samo. Zmieniamy nogi raz uderzamy piłkę P.N. raz L.N.

5.       J. w. ale uderzenie piłki jest do partnera wybiegającego na pozycje, który przyjmuje piłkę. Uderzenie i przyjęcie wew. częścią stopy raz p. raz l.

6.       J. w. ale jedna osoba wykonuje uderzenie półgórne, druga po ziemi. Uderzenia i przyjęcie wew. częścią stopy.

 

7.       Gra na kilka bramek. Bramka na obrzeżach jest za 1 pkt. bramka w środku jest za 2 pkt. Aby zdobyć bramkę należy tak podać przez światło bramki, aby partner z tej samej drużyny przejął piłkę i opanował ją.

 

 

 

U – doskonalenie przyjęć piłki wew. częścią stopy.

M – siła mm. NN.

W – współpraca na linii nauczyciel - uczeń

 

 

 

 

 

U – nauka uderzeń piłki wew. częścią stopy.

M – siła mm. NN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W parach, piłka na parę.

 

 

 

Podział na zastępy.

 

 

 

 

 

 

W parach, piłka na parę.

 

 

J. w.

 

 

 

Po kilku uderzeniach zmienić ten co uderzał górą uderza dołem itd.

Podzielić na dwie drużyny.

Część III – 5 min.

 

Ćw. Uspokajające.

 

Moment organizacyjno porządkowy.

 

 

 

 

 

Zbiórka, omówienie zajęć.

 

 

 

 

 

Dwuszereg

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin