Pianistka I Francuski Hrabia E-book.pdf

(249 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
KATE HEWITT
PIANISTKA I FRANCUSKI HRABIA
839008734.012.png 839008734.013.png 839008734.014.png 839008734.015.png 839008734.001.png 839008734.002.png 839008734.003.png 839008734.004.png 839008734.005.png 839008734.006.png 839008734.007.png 839008734.008.png 839008734.009.png 839008734.010.png 839008734.011.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytać ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym można
jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej
zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania się jej
od-sprzedaży, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym Nexto.pl .
KATE HEWITT
Pianistka i francuski hrabia
Tłumaczyła
Urszula Grabowska
Tytuł oryginału: Count Tousaint’s Pregnant Mistress
Pierwsze wydanie: Harlequin Mills & Boon Limited, 2010
Redaktor serii: Małgorzata Pogoda
Opracowanie redakcyjne: Małgorzata Pogoda
Korekta: Maja Garlińska
2009 by Kate Hewitt
for the Polish edition by Arlekin – Wydawnictwo Harlequin
Enterprises sp. z o.o., Warszawa 2011
Wszystkie prawa zastrze ˙one, łącznie z prawem reprodukcji
części lub całości dzieła w jakiejkolwiek formie.
Wydanie niniejsze zostało opublikowane
w porozumieniu z Harlequin Enterprises II B.V.
Wszystkie postacie w tej ksią ˙ce są fikcyjne.
Jakiekolwiek podobieństwo do osób rzeczywistych
– ˙ywych lub umarłych – jest całkowicie przypadkowe.
Znak firmowy Wydawnictwa Harlequin
i znak serii Harlequin Światowe ˙ ycie są zastrze ˙one.
Arlekin – Wydawnictwo Harlequin Enterprises sp. z o.o.
00-975 Warszawa, ul. Starościńska 1B lokal 24-25
Skład i łamanie: COMPTEXT , Warszawa
ISBN 978-83-238-8243-5
ŚWIATOWE ˙ YCIE –311
ROZDZIAŁ PIERWSZY
Oklaski ucichły i salę koncertową wypełniła peł-
na oczekiwania cisza. W takich chwilach Abigail
Summers odczuwała elektryzujący dreszcz podnie-
cenia.
Wzięła głęboki oddech, zawisła palcami nad
klawiaturą fortepianu głównej sceny paryskiej Salle
Pleyel, przymknęła oczy i zaczęła grać.
Muzyka wylewała się z jej duszy i spływała przez
palce, napełniając salę przejmującymi dźwiękami
sonaty Beethovena. Abby zapomniała o publiczno-
ści, zasłuchanej i oczarowanej. Wszyscy ci ludzie,
którzy zapłacili po blisko sto euro za bilet na jej
koncert, nagle jakby się rozpłynęli i znikli, podczas
gdy ją bez reszty zagarnęła muzyka – potę ˙na siła,
przenikająca jej ciało, umysł i duszę. Siedem lat
koncertowania i lekcje gry na fortepianie od wczes-
nego dzieciństwa, nauczyły ją całkowicie koncent-
rować się na muzyce.
A jednak, w połowie Appassionaty coś zakłóciło
jej doskonałą koncentrację. Nie mogła oprzeć się
wra ˙eniu, ˙e ktoś ją obserwuje. Oczywiście, przy-
glądało jej się teraz kilka setek par oczu, ale to było
coś innego. Ten ktoś, intuicyjnie wiedziała, ˙e to
Zgłoś jeśli naruszono regulamin