Komentarz.txt

(3 KB) Pobierz
Zmiany w stosunku do wersji oryginalnej:
a. ustaliłem nazwę potwora na Gargoyla, Gargoyle; była rozbieżność między żetonem a zestawieniem potworów.
b. ustaliłem imiona bohaterów na Paladyn Glade i Paladyn Stephen; była rozbieżność między żetonami a zestawieniem bohaterów; zmieniło to także kolejność bohaterów w zestawieniu.
c. ZMIANY W TABELI POTWORY OSIADŁE
- zmieniłem rozmieszczenie potworów w tabeli, żeby wszystko ładnie się w niej zmieściło. Nie zmienia to prawdopodobieństwa wylosowania poszczególnych potworów.
- zmieniłem ilość Harpii na 1K6+2 (było 1K6+1); w oryginalnej grze jest 16 żetonów Harpii, przy 1K6+1 daje to max 14 Harpii na 3 poziomie, więc albo żetonów było za dużo, albo w tabeli była zła ich ilość, jako że Harpia jest najsłabszym potworem przyjąłem, że jest możliwe wylosowanie aż 16 Harpii ( (1K6+2)x2=16 na 3 poziomie).
- zmieniłem ilość Kościotrupów w jednym przypadku na 1K6 (było 2 razy po 1K3); w oryginalnej grze jest 11 żetonów Kościotrupów, więc albo błędnie było wydrukowane 2 razy 1K3, albo żetonów było za dużo. Dla wszystkich słabych potworów jest tak, że raz ich ilość jest coś koło 1K3 a drugi raz coś koło 1K6. Więc prawdopodobnie dla Kościotrupów błędnie było wydrukowane 2 razy 1K3 i dodatkowo brakowało 1 żetonu z Kościotrupem.
- zmieniłem ilość Wilkołaków w jednym przypadku na 1K3+1 (było 2 razy 1K6); historia analogiczna jak powyższa z Kościotrupem. Prawdopodobnie pomyłka wynikła tak, że zamiast dla Kościotrupa wpisać 1K3 i 1K6 i tak samo dla Wilkołaka, wpisano 2 razy 1K3 Kościotrupowi i 2 razy 1K6 Wilkołakowi.
d. dodano brakujący żeton Kościotrupa (patrz wyżej)
e. dodano brakujący żeton Demona i zmieniono w instrukcji możliwą ilość Demonów na 2K3 (było 2K3+1); z instrukcji wynika, że Demonów może być 2K3+1 czyli max 7. Z drugiej strony w labiryncie można znaleźć ołtarz, który jest poświęcony jednemu z 6 Demonów, więc chyba taka jest spójna z całością i prawidłowa max liczba Demonów, dodatkowo w oryginale żetonów Demonów było tylko 5.
f. zwiększono rozmiary żetonów, żeby były bardziej poręczne.
g. zwiększono rozmiar Bramy Labiryntu do wielkości segmentu labiryntu.
h. dodano segmenty labiryntu w konfiguracjach, które nie występowały w oryginale i parę dodatkowych standardowych  segmentów; w oryginale segmentów labiryntu jest 180, które w tej wersji znajduja się na 2 pierwszych arkuszach i jeszcze 26 pierwszych segmentów (licząc od góry w prawo) znajdujących się na arkuszu 3 jest oryginalnych. dodano nowe segmenty zawierające potrójny korytarz, potrójny korytarz z przejściem i poczwórny korytarz i dodatkowo jeszcze parę standardowych segmentów, aby wypełnić wolne miejsce.
i. zmieniono wygląd karty cech bohaterów, są tam teraz okienka, w które można wpisywac wartości poszczególnych współczynników, przy czarach można zaznaczyć w kratce że ma się ten czar, lub w przypadku czaru Uzdrowienie lub Odmłodzenie wpisać cyfrę oznaczającą ile razy jeszcze można używać ten czar
j. zmieniono grafikę żetonów

Ta wersja została opracowana, aby można ją było sobie wydrukować i grać w Labirynt Śmierci nie niszcząc przy tym oryginalnej wersji, którą ma się w posiadaniu.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin