Blyskawiczny E Mail Marketing Fragment.Pd Ebook.pdf

(498 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
838077852.050.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Błyskawiczny e-mail marketing”
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Puzyrkiewicz
rok 2010
Data: 28.04.2010
Tytuł: Błyskawiczny e-mail marketing – fragment utworu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
838077852.061.png 838077852.068.png 838077852.069.png 838077852.001.png
SPIS TREŚCI
Jak korzystać z
. .......................................6
Dla kogo jest ten podręcznik? . ..............................................7
Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie od
przeczytania tej książki? .......................................................8
CELE EMAILA . .................................................10
Po co piszesz emaile? . .........................................................10
3 najważniejsze cele wiadomości email . ..............................12
Unikaj bezpośredniej sprzedaży w
tego podręcznika?
.........................18
Reguła wzajemności . ..........................................................19
4 najprostsze taktyki sprzedaży . ........................................20
Podsumowanie . ...................................................................23
NADAWCA .......................................................24
Samo imię i
emailu!
. ................................. 27
Proces budowania pozytywnych skojarzeń u
nazwisko nie wystarczy
emaili . ................................................................................. 28
Czego najbardziej pragną Twoi czytelnicy? . ....................... 31
6 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o
czytelników
klientach
........ 31
A co, jeśli nic się nie dzieje w
mojej branży?
..................... 35
Jak budować taką osobistą więź z
.............. 37
4 podstawowe błędy . .......................................................... 39
Szybkie zdobycie zainteresowania i
czytelnikami?
zaufania
............................................................... 42
Podsumowanie . .................................................................. 43
TREŚĆ EMAILA . ................................................44
Co musisz powiedzieć czytelnikowi? . ................................ 45
3 sposoby pisania ciekawej treści emaila . ......................... 50
Dopasuj się do swoich czytelników . .................................. 58
Porozmawiaj z
. ............................................. 62
Nigdy nie mów wszystkiego . ............................................. 63
Mniej znaczy więcej . .......................................................... 65
Postscriptum . ..................................................................... 66
czytelnikiem
838077852.002.png 838077852.003.png 838077852.004.png 838077852.005.png 838077852.006.png 838077852.007.png 838077852.008.png 838077852.009.png 838077852.010.png 838077852.011.png 838077852.012.png 838077852.013.png 838077852.014.png 838077852.015.png 838077852.016.png 838077852.017.png 838077852.018.png 838077852.019.png 838077852.020.png 838077852.021.png 838077852.022.png 838077852.023.png 838077852.024.png 838077852.025.png 838077852.026.png 838077852.027.png 838077852.028.png 838077852.029.png 838077852.030.png 838077852.031.png 838077852.032.png 838077852.033.png 838077852.034.png 838077852.035.png
 
OTWARCIE . ..................................................... 69
Korzyści . ............................................................................. 70
Ważni ludzie . ....................................................................... 71
40 pomysłów na emaile . ......................................................72
WEZWANIE DO DZIAŁANIA . .......................... 96
Gdzie umieścić linki do strony z
.......................... 102
Jak powinny wyglądać linki? . ........................................... 104
Monitoruj efekty . .............................................................. 110
TEMAT EMAILA . ..............................................113
Nawiąż kontakt z
ofertą?
. ........................................ 113
Temat emaila musi być powiązany z
czytelnikiem
............. 115
Nie krzycz, jeśli się nie pali . .............................................. 116
12 propozycji tematów emaili . ............................................117
Techniczne porady . .......................................................... 124
W jakimfor macie wysyłać emaile? . ...................................124
Email musi być czytelny . ................................................... 127
Jak często wysyłać emaile? . .............................................. 129
Personalizacja emaili . ........................................................ 131
Prawdziwa personalizacja . ................................................ 133
Podpis . .............................................................................. 137
Dwa typy subskrybentów i
jego treścią
jak do nich pisać
.................................................. 145
w treści emaila? . ................................................................ 147
ZAKOŃCZENIE . .............................................. 152
list i
jak temu zapobiec
838077852.036.png 838077852.037.png 838077852.038.png 838077852.039.png 838077852.040.png 838077852.041.png 838077852.042.png 838077852.043.png 838077852.044.png 838077852.045.png 838077852.046.png 838077852.047.png 838077852.048.png 838077852.049.png 838077852.051.png 838077852.052.png 838077852.053.png 838077852.054.png 838077852.055.png 838077852.056.png 838077852.057.png 838077852.058.png 838077852.059.png 838077852.060.png 838077852.062.png 838077852.063.png 838077852.064.png 838077852.065.png
 
Błyskawiczny e-mail marketing — fragment
Dariusz Puzyrkiewicz
Cele e-maila
Zanim przejdziemy do tworzenia każdego z 5 elementów sku-
tecznego e-maila, musimy wyznaczyć sobie konkretny cel, jaki
za jego pomocą chcemy osiągnąć.
Trudno bowiem celnie strzelać do tarczy, której nie ma. Nie
chodzi tu jednak o samo wyznaczenie celu, lecz o pełne wyko-
rzystanie możliwości poczty elektronicznej do zdobycia i utrzy-
mania klientów.
Po co piszesz e-maile?
Jeśli zajmujesz się jakąkolwiek formą sprzedaży, to najprawdo-
podobniej powiesz, że piszesz po to, by namówić odbiorcę wia-
domości do zakupu Twojego produktu lub usługi, prawda?
I tu łatwo możesz popełnić jeden z najbardziej zdradliwych błę-
dów w sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej. Gdy piszesz
tego typu wiadomość, to najprawdopodobniej po prostu sta-
rasz się przekonać potencjalnego klienta do zakupu, tak? Poka-
5
838077852.066.png 838077852.067.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin