analiza sprawdzianu Historia ver 6.doc

(894 KB) Pobierz
FIZYKA

Historia

 

 

 

 

 

Statystyczny uczeń otrzymał średnio pkt, co stanowi   możliwych do uzyskania punktów. Środkowy uczeń (mediana) otrzymał pkt, czyli możliwych do uzyskania. Najczęstszym wynikiem uczniów (modalna) jest pkt. Łatwość testu wyniosła

W grupie zadań bardzo trudnych (0 – 0,19) jest zadania, stanowią one pkt możliwych do uzyskania w tym arkuszu.

 

Było to zadań zamkniętych

 

 

i zadań otwartych

 

 

W grupie zadań trudnych (0,20 – 0,49)  jest  zadania, stanowią one   pkt możliwych do uzyskania w tym arkuszu.

 

Było to zadanie zamknięte

 

i zadania otwarte

 

 

W grupie zadań umiarkowanie trudnych (0,50 – 0,69) jest zadanie, stanowi ono pkt możliwych do uzyskania w tym arkuszu.

Było to zadanie zamknięte

 

 

i zadanie otwarte

 

 

W grupie zadań łatwych (0,70 – 0,89) znalazło się zadania, stanowią

one pkt możliwych do uzyskania w tym arkuszu.

 

Było to zadań zamkniętych

 

i zadań otwartych

W grupie zadań bardzo łatwych (0,90 – 1,0) znalazło się zadań, stanowią one pkt możliwych do uzyskania w tym arkuszu.

 

Było to zadań zamkniętych

 

i zadań otwartych

 

W  części testu kompetencji z historii było pkt za zadania zamknięte , pkt za zadania otwarte , czyli łącznie można było zdobyć pkt z tego przedmiotu.

Analiza zadań otwartych

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

Zad

Należało tu

Analizując wyniki rozwiązania tego zadania można stwierdzić iż:

a)     uczniów umie

b)     uczniów nie umie

c)     uczniów opuściło rozwiązywanie tego zadania, a to daje w odniesieniu do całej klasy.

 

 

2

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin