RAMOWY ROZKŁAD DNIA
700–800
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych.
Prace porządkowe w sali.
800–815
Ćwiczenia poranne.
815 –830
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.
830–900
Śniadanie.
900–915
Przygotowania do zajęć.
915–1015
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego.
1015–1030
Przygotowania do wyjścia do ogrodu – czynności samoobsługowe.
1030–1130
Pobyt w ogrodzie – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne.
1130–1145
Powrót z ogrodu. W szatni czynności samoobsługowe.
1145–1200
W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu.
1200–1245
Obiad.
1245-1300
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji
z literatury dziecięcej.
1300–1420
Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy
ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe.
Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie przedszkolnym.
1420–1430
W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do podwieczorku.
1430–1500
Podwieczorek.
1500–1700
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci.
Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Prace porządkowe w sali.
W zależności od pory roku – zabawy dowolne w ogrodzie.
Rozchodzenie się dzieci.
paolka_pl